FANDOM

Gametitle-FO3

« Може, мені знадобиться хтось на кшталт тебе. Як щодо того, щоб попрацювати на гуля? »

— Містер Краулі

Містер Краулі (англ. Mister Crowley) — персонаж Fallout 3, гуль, один з мешканців Підземелля на момент 2277 ріка.

Опис Редагувати

У 2257 ріку Краулі наймається в команду, зібрану Алістером Тенпенні для рейду в форт Костянтин. Метою експедиції була військова експериментальна розробка. У команді також складалися Джеф Стрейер, Тара, а також двоє інших досить схиблених на грошовому винагороду чоловіків, як і сам Краулі — Дейв і Дуков. Після прибуття в форт і вивчення комплексу на предмет силовий броні Дуков через почуття наживи закриває Краулі в приміщенні з дикими гулями, сподіваючись, що ті його розтерзають[2]. Пізніше, після загибелі Тари, що залишилася трійця залишає форт, залишивши Краулі замкненим у форті. Тим не менш, Краулі залишився живий, пізніше йому вдається вибратися з комплексу і залишити форт. Він змінився в 2267 рікз-за високої впливу радіації в комплексі, вона ледь не вбила його[2][3].

Дізнавшись про те, що група зрадила його і залишила форт, а пізніше дізнавшись, що комплекс населений роботами, Краулі ховається в укриттях і намагається вибратися назовні. Однак, у зв'язку з тим, що двері були зачинені колишніми побратимами спеціальними ключами, його спроби знайти вихід стають марними. Краулі намагається протриматися, почавши виношувати план помсти своїм товаришам, і до 2261 ріку перестає шукати вихід.

Згідно з архівними записами, які перебувають на вирізаному з гри термінале в приміщенні з Краулі, той перебував замкненим у форті 19 років. Після того землетрусу в стіні утворилася тріщина і через утворений отвір Краулі залишає комплекс, прихопивши з собою деякі припаси. Йому вдається вийти на поверхню, після чого він підриває утворений отвір наявними у нього плазмовими гранатами, щоб завалити вхід. Надалі Краулі має намір повернутися з ключами від форту.

Вирізані з гри запису на терміналі:

[1]

Покинувши комплекс форту, Краулі добирається до Ривет-Сіті, де проживає деякий час. Однак випробовувані їм недовіру і ненависть до людей змушували його рухатися далі. Краулі знайшов Підземеллі і переселився туди на постійне місце проживання, проте як і раніше обурений жорстоким поводженням, яке він зазнав від людей[2].

Знімаючи кімнату в Керол з 2276 ріка, Краулі ґрунтується в Підземеллі, співтоваристві гулей, яка, як пізніше він дізнався, вже досить натерпелось пригнічення від людей. Не розповідаючи про своє минуле, щоб залишати у веденні Дукова, Дейва і сина Джефа Стрэйера, Краулі наводить про них зведення і підозрює, що саме в них зберігаються заповітні ключі, які відкривають секції форту. Краулі оволоділа помста і жага поживитися останньої передвоєнної експериментальної бронею у форті. У барі «Дев'ятий коло» Краулі будує свої майбутні плани помсти тим, хто його зрадив. Він вважає, що вижили зрадники з експедиції і расист Тенпенні заслуговують на свою долю бути вбитими на кшталт зомбі: як гулі, яких люди вбивають на особливий манер — пострілом в голову[3].

Почасти, приховуючи свої наміри заволодіти ключами від входу в комплекс і придбати броню, Краулі намагається дізнатися більше про системи безпеки та захисту в Вінтропа, небагатослівно проговорюється про незліченній багатстві на увазі у Керол і її відвідувачів і, користуючись тим, що гулі Підземелля несхвально ставляться до расистів, намагається намовити кого-небудь з них помститися їм і принести йому ключі. Однак всі спроби зазнають невдачі: мешканці Підземелля навідріз відмовляються мстити гулененавистникам, яких вони частково знають, і починають негативно відгукуватися на адресу Краулі, знаючи про його недобрих намірах. Тепер же Краулі для своїх цілей намагається найняти будь-яких найманців з боку. Містер Краулі є найжорстокішим гулем, якого можна зустріти[2].

Розпорядок дня в ПідземелліРедагувати

Після 20:00 Краулі відвідує бар «Дев'ятий коло», де часто випиває[2]. У денний час він може обідати як і в барі, так і в закладі «У Керол». У закладі він відпочиває вранці, там і ночує.

Інвентар Редагувати

* З'являється в разі передачі всіх ключів Краулі, виконання його квесту і якщо той дійшов і вижив у Форті Костянтин
** Кількість генерується випадковим чином
*** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Краулі

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Контрольний постріл

Містер Краулі має ключову роль у квесті, давши завдання Самотньому Подорожньому вбити Алістера Тенпенні, Дуков, Дейва і Теда Стрэйера з снайперської гвинтівки пострілом в голову. Він особисто передасть гвинтівку і обойму боєприпасів, а в якості доказів смерті Краулі вимагає принести ключі з трупів «гулененавистников».

Алістер Тенпенні може запропонувати Подорожньому зустрічну пропозицію з вбивством Краулі, давши за нього більш високу ціну.

У разі виконання квесту з віддачею всіх ключів Краулі відправиться в Форт Костянтин, де обзаведеться силовий бронею T-51b.

Через деякий досить тривалий час, Краулі, одягнений в силову броню T-51b, з'явиться в бомбохранилище у запечатаному двері, що веде з бункера з силовою бронею. Якщо з ним заговорити, він похвастает перед Подорожнім бронею, сказавши, що ключі йому знадобилися.

Примітки Редагувати

  • При першій зустрічі Краулі відповідає згодою на пропозицію Подорожнього обміняти «випивку на чутки», вимагаючи за це 2 пляшкові кришки. Кожен раз Подорожній може пропонувати Краулі випивку, однак можливість взяти квест пропаде.
  • Невідомі моменти щодо того, як саме Краулі дізнався про нинішнє місцезнаходження своїх жертв. Виходячи з того, що гулі Підземелля знають двох із трьох потенційних жертв Краулі (Азрухал якимось чином частково знайомий з Дуковым, а Квінн багато мандрував і особисто знайомий з Дейвом), можна припустити, що Краулі попросив допомоги у гулей Підземелля або якось інакше пов'язаний з цими подіями. Однак підтверджень факту прийняття допомоги від гулей або будь-яких інших відомостей щодо розвідки не є.
  • Поки Харон служить Азрухалу, Самотній Подорожній може запитати його, що той знає про Краулі. Збрехавши, що Азрухал дозволив про це розповісти і пройшовши перевірку на «Красномовство», у Харона можна дізнатися, що Подорожній є третьою людиною, якого Краулі намагається найняти для вбивств, проте нікого з жителів Підземелля він про це не просив[4][5][6].
  • Містер Краулі замовив собі людей. Примітно, що на ранніх етапах гри розробники оформили замовлення Краулі у відповідності з наявними старими даними.

Цитати Редагувати

  • «Ще один расист. Зрозуміло. Іди ляж під супермутанта».
  • «Серед вас, людей, багато расистів. Ви не любите гулей і вважаєте нас якимись зомбі, ображаєте падлом і мозкоїдами. Що ж, вони за це заплатять. Хм... і перед тим, як я присвячу тебе в деталі, скажи — ти нічого не маєш проти вбивств, а?»
  • «Чудово! Гаразд, ось список цілей — і їх останнім місцезнаходження. Так, і мені потрібні докази. Про Тенпенні чутка швидко розлетиться, так що про нього не хвилюйся. А от від інших... я знаю. У решти трьох є особливі ключі. Дізнаєшся, коли побачиш їх. За кожен ключ, який ти мені принесеш, я заплачу 25 кришок. А якщо покидьки помруть від пострілу в голову — дам тобі по 100 кришок за кожного».
  • «Тебе ніхто не просив з ними говорити! Тебе просили вбити їх! Гаразд. Гаразд. Все, що мені треба — це ключі. Вбивство — лише приємне доповнення. Просто дістань ключі — і я заплачу тобі повну ціну. Навіть приплачу сто кришок зверху. По руках»?
  • «Так, так, так! Одним расистом менше».
  • «Прокляття! Як же мені хотілося особисто його пристрелити. Гаразд, хоч комусь це вдалося. Тримай. Дам тобі 25 кришок за хорошу новину. Але замовляти тобі вбивство мерця я не стану». (про передчасну кончину Тенпенні)
  • «Що?! Я тебе найняв Алістер Тенпенні вбити! Я хочу, щоб він здох! А ти мене кидаєш. Я не буду з ним грати в аукціон. Я програю. Так що доведеться тебе просто вбити».
  • «Нарешті-то у мене є ключі. Справу зроблено, я тобі заплатив — так що вали звідси. Мені пора збиратися в дорогу».
  • «Хмпф. Не знаю, чи я зможу тобі допомогти, але вип'ю з задоволенням. Жени дві кришки». (угоду випити)
  • «Ці ключі виявилися просто неоціненною послугою. Як тобі моя нова броня? Це ключики привели мене до неї». (силовий броні)

Поява Редагувати

Містер Краулі з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. В пастці..., Сім років, Я йду!
  2. Помилка цитування: Неправильний виклик <ref>: для виносок OGG1 не вказаний текст
  3. Помилка цитування: Неправильний виклик <ref>: для виносок OGG не вказаний текст
  4. Також це згадується в Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 65 276.
  5. Харон — Самотньому Подорожньому: «Ти — третій чоловік, кого він намагається змусити вбити тих хлопців. Ні мене, ні когось із Підземелля він про це не попросив. Дивно це».
  6. Проте Квінн скаже протилежне: «Він пропонував мені вбити цих трьох хлопців, але я не повівся».