FANDOM

Gametitle-FO3

« Ласкаво просимо в готель Візерлі. Містер Бекінгем, до твоїх послуг. »

— Містер Бекінгем

Містер Бекінгем (англ. Mister Buckingham) — персонаж Fallout 3; мешканець Рівет-Сіті; робот системи «Містер Помічник», що належить Вірі Візерлі, що виконує функції портьє і офіціанта в готелі Візерлі на верхній палубі.

Опис Редагувати

Містер Бекінгем — кращий друг Віри, робот з схильностями британського дворецького. Цілодобово містер Бекінгем знаходиться в готелі і доглядає за речами, поки Віра відсутня[1].

Бекінгем зустрічає гостей і обслуговує мешканців міста під час обідів, надаючи їм їжу і напої, іноді Віра запитує свого помічника, чи не приготує він поїсти і для неї. Зустрічаючись вранці, засмучена одними тими ж відповідями свого «металевого друга», Віра скаржиться, що іноді її «з душі верне від роботів».

Самотній Подорожній може купити у нього їжу і напої, а також зняти за 120 кришок кімнату для ночівлі. Крім того, Містер Бекінгем готовий запропонувати Подорожньому той же асортимент меню, що і сама Віра, доповнений алкоголем.

Характеристики Редагувати

Ім'я (Base ID)ПараметриПоведінкуЗдібностіІнвентар
Містер Бекінгем
0001e746
РівеньIcon level
3
Очки досвідуIcon XP
5
СприйняттяIcon eye
5
Очки здоров'яIcon heart
100
Опірність уронуIcon silver shield
0%
АгресіяIcon fist
Агресивно Нападає на ворогів в полі зору.Icon requiredIcon optionalIcon optional
ВпевненістьIcon confidence
ДопомогаIcon companion
Дружелюбно: Допомагає друзям і союзникам.Icon requiredIcon required
атакаIcon attack
Рукопашна (9 damageIcon damage)
атакаIcon attack
Циркулярна пила (20 damageIcon damage)
атакаIcon attack
Вогнемет (2 damageIcon damage)

* Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

  • Знімаючи кімнату у містера Бекінгема, Подорожній отримує її на необмежений час — на відміну від Віри Візерлі, яка здає її тільки на добу.
  • Будучи вбитим, Бекінгем — на відміну від будь-якого іншого «іменного» персонажа в грі — відродиться через деякий час.
  • Якщо відключити Бекінгема з допомогою здібностіРобототехнік, через певний час (3-4 ігрових дні) робот знову включиться.
  • Якщо сісти за стіл або диван в готелі, то при наближенні Бекінгема автоматично активується діалог з вибором продуктів з меню.

Цитати Редагувати

  • «Я виконую ті завдання, на які я запрограмований. Зараз я чекаю наказів».
  • «Я не запрограмований на візуальну оцінку. Однак міс Віра сказала мені, що ігуана зовсім свіжа».
  • «Я працюю на міс Віру Візерлі, господиню готелю Візерлі».

Поява Редагувати

Містер Бекінгем з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

Як і рядовий Джонс, охороняє кімнату зі зброєю в надбудові корабля, містер Бекінгем без видимих на те причин іноді може ставати ворожим по відношенню до Самотнього Подорожнього. Інші мешканці, навіть якщо до цього вони були мирними, також змінять ставлення на агресивне. Баг можна виправити за допомогою консольних команд, для цього необхідно вибрати мишкою агресивного робота і ввести в консолі set aggression 0.

Примітки Редагувати

Істоти