FANDOM

Gametitle-FO3
Це стаття про предмет, про неотмечаемом квесті див. статтю «Міссісіпський квантовий пиріг».

« Якщо у тебе є всі продукти, я можу спекти тобі пиріг. Все що треба для нього — це мука, горілка і Квантова Ядер-кола. »

С'єрра Петровіта

Міссісіпський пиріг (англ. Mississippi Quantum pie) — їжа Fallout 3; вирізаний контент Fallout: New Vegas.

Характеристика Редагувати

Вживання цього продукту супроводжується тимчасовим зміною значень Основна характеристика основних характеристик «Сила» та «Інтелект», збільшенням запасу очок дії, і підвищенням рівня радіації в організмі.

Отримання Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Міссісіпський квантовий пиріг

Примітки Редагувати

  • Вартість готового пирога більш ніж у два з половиною рази нижче вартості компонентів, використаних для його приготування.
  • Після завершення діалогу з Сьєррою в інвентарі Самотнього Подорожнього з'являється відповідна замітка з рецептом приготування. Але незважаючи на наявність його в грі, Подорожній не може приготувати миссисипский пиріг самостійно.
  • Походження цього рецепту не уточнюється, проте С'єрра Петровіта у розмові з Подорожнім згадує про «клубі любителів ядер-коли», члени якого (сама Сьєрра та Рональд Ларен) раз на рік збираються в Гердершейде, щоб «готувати їжу з використанням ядер-коли». Можна припустити, що миссисипский пиріг був винайдений Сьєррою до одного з таких зібрань.
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.
  • Міссісіпський пиріг присутня в ігрових файлах Fallout: New Vegas (і може бути отриманий за допомогою консольних команд), проте не використовується в ігровому процесі.
Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout: New Vegas

Поява Редагувати

Міссісіпський пиріг з'являється тільки у Fallout 3.