FANDOM

Gametitle-FO4
Шаблон:Неенциклопедично

Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Мінітмен (англ. Minuteman) — безіменний персонаж Fallout 4

Опис Редагувати

Один із представників фракції «-05-0014Мінітмени Співдружності».

В ігровому світі Редагувати

Якщо ви не почали сюжетні квести минитменов, то зустріти їх майже неможливо. Однак ви можете натрапити на жменьку минитменов, які залишилися вірними обов'язку, подібно Престону Гарві.

Проте, після кількох повторюваних завдань, а також після захоплення Замку, їх можна буде зустріти набагато частіше, як правило, беруть під контроль або охороняють довоєнні структури армії. Чи можна буде натрапити на патруль (рідко). Також іноді можна підловити минитменов, що виходять з вашого поселення.

Після проходження сюжету гри за минитменов, їх загони можна буде зустріти практично скрізь, навіть у Даймонд-сіті.

Минитменов можна закликати на допомогу, скориставшись сигнальної ракетницею.

Інвентар Редагувати

Зовнішній вигляд у Минитменов генерується випадково, це може бути все, починаючи від стандартного спорядження минитменов закінчуючи одягом зі шкіри радий-оленя.

Зброя також генерується випадково, але залежить від рівня головного героя і кількості його поселень.

У Fallout 4 присутня «особливий» радист-мінітмен. Він безсмертний і з'являється у квесті «-05-0017Штурм Форт-Індепенденс». Після завершення квесту він сідає за радіопередавач і починає вести радіотрансляції на радіо «Свобода».

Поява Редагувати

Мінітмен з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати