FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-VBGametitle-LHGametitle-JES

Мініатюрний (Шаблон:Переклад) — особливість Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout: New Vegas, J. E. Sawyer's RPG Fallout, Van Buren та Lionheart.

Fallout, Fallout 2 Редагувати

« Можливо, ви кілька поступаєтеся по комплекції своїм побратимам, але це ніколи вас не зупиняло. Багато спорядження вам не забрати, зате ви перевершуєте інших у спритності. »

— Опис в Fallout і Fallout 2

Персонаж отримує +1 до ЛВ, але максимальний вантаж для нього вираховується за формулою 25 + (15 * СЛ). Для «нормальних» персонажів, позбавлених цієї особливості, максимальний вантаж обчислюється за формулою 25 + (25 * СЛ), тобто Мініатюрний персонаж може нести на 10 фунтів менше на кожну одиницю сили, ніж рівний йому по силі «нормальний» герой.

Примітки Редагувати

  • Мінімальний рівень спритності стає рівним 2. Тобто ви не можете знизити її нижче цього значення.
  • Якщо персонаж також має особливості «-05-0032Хуліган абоОбдарований», то отримані від них очки Сили збільшують вантажопідйомність не на 15 фунтів, а на 25.

Fallout: New Vegas Редагувати

« Субтильне статура дозволяє вам отримати +1 до спритності, але ви легко ушкоджуєте кінцівки. »

— Опис в Fallout: New Vegas

Персонаж отримує +1 до СПРТ, але кінцівки персонажа (тобто руки, ноги і голова) отримують на 25 % більше шкоди і, отже, трохи швидше ламаються. Здатність «-05-0037Алмазний скелет» анулює негативні ефекти цієї особливості. Крім того, після перенесення 50 переломів з'являється здатність-випробування «-05-0038Крутий хлопець», що знижує втрати кінцівок на 20 %, тим самим майже повністю компенсуючи негативний ефект цієї особливості.

Fallout Tactics: Brotherhood of Steel і Lionheart Редагувати

Персонаж отримує +1 до СПРТ, але максимальний вантаж для нього менше на 50 незалежно від СИЛ персонажа. Супермутанты в Fallout Tactics і зверолюди в Lionheart не можуть брати цю особливість.

J. E. Sawyer's RPG Fallout Редагувати

« Ви менше звичайних людей. Вам важко переносити великі вантажі, але легше ухилятися від незграбних громадін на пустки. »

— Опис в J. E. Sawyer's RPG Fallout

Персонаж отримує +2 до Ухилення (класу броні), але максимальний вантаж для нього менше на 50 незалежно від СИЛ персонажа.

Van Buren Редагувати

— Опис в Van Buren

Персонаж отримує +10 до Ухилення (класу броні), але максимальний вантаж для нього менше на 50 незалежно від Сили персонажа.

Шаблон:Navbox Особливості