FANDOM

Gametitle-FO3

« Ходили чутки про місто-примару, забитому мінами до відмови. Торговці називають його Мінне поле. »

Мойра Браун

« Та не бійся. Туди ніхто не ходить — кажуть, що це місто привидів. А оскільки привидів не існує, то ніхто не завадить тобі зайнятися мінами. »

Мойра Браун

Мінне поле (англ. Minefield, колишня назва Риджфилд[1] англ. Ridgefield) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Історія Редагувати

Перед падінням бомб ізольоване містечко Риджфилд було тихим містечком на схилі пагорба і далеко від основних доріг. Більше сотні років потому[2] група військових, що вижили натикається на нього під час подорожі з півночі. Вони швидко усвідомлюють зміст таємничих місць і оборони в місті і реалізовують їх, оселившись в містечку

Пізніше работорговці з Парадіз-Фоллз проникають в місто, захоплюють майже всіх жителів і відводять їх у рабство. Тільки молодий Арканзас зміг сховатися від работоргівців[3]. Він поклявся їм помститися, заманивши їх назад у своє місто, розставивши в ньому міни і стріляючи по них з снайперської гвинтівки, що і було зроблено. Після помсти залишилися вижили работорговці йдуть, а Арканзас залишається в місті.

Тепер більше ніхто не прямує до Риджфилду, який до 2277 рікявляє собою покинуте поселення. Це місто-привид відомий під назвою Мінне поле. Люди присягаються, що місто населяє вижив привид минулого. Арканзас і є той самий привид: він є старим, але як і раніше першокласним снайпером, який ховається в зруйнованому бетонному будинку в північному кінці міста[4].

Розташування Редагувати

Локація розташована на північ від звалища, точно на схід від поліцейської дільниці Джермантауна і на південно-захід від Трону Тараканьего Короля.

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

У містечку в цілому розставлені 64 міни.

Будинок Гібсона Редагувати

Будинок Бенсона Редагувати

Будинок Зейна Редагувати

Будинок Джиллиана Редагувати

  • «Грогнак-варвар» —на ліжка в дитячій кімнаті, на другому поверсі.
  • Довоєнні книги — 2 шт., на книжковій полиці зліва від входу і на журнальному столику в тій же кімнаті.
  • Сейф — під ліжком, на другому поверсі.

Укриття Арканзасу Редагувати

Примітки Редагувати

  • На пагорбі на північний захід від Мінного поля розташовується невідзначена водонапірна вежа, яка є місцем випадкових зустрічей.
  • На південному заході від Мінного поля розташована підстанція, а відразу за нею через дорогу під високовольтною опорою можна знайти пневматичну рушницю і квантову ядер-кола. На верхньому рівні підстанції, на споруді, де застряг скелет одного з людей, расставленны в ряд пляшки як порожні, так і заповнені звичайної ядер-колою. Також там є одна пляшка з квантової. Всі пляшки можна добути, пострілявши з ним з позиції скелета, біля якого знаходиться пневматичну рушницю з порожньою пляшкою.
  • Від Арканзасу можна отримати ключ від всіх будинків містечка.
  • Незважаючи на чутки про небезпеку міста-примари Мойра Браун говорить Самотньому Подорожньому про те, що привидів не існує, а деякі з караванників (Док Хофф і Чокнутий Вольфганг) не погребують увійти в периметр міста, тим самим сприяючи детонації хв.

Поява Редагувати

Мінне поле з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

Імена власників будинків у Мінному Полі — це відсилання до гри «Snatcher» (кіберпанк-квест від першої особи, 1988):

  • Будинок Гібсона — Жан-Жак Гібсон, персонаж «Snatcher»;
  • Будинок Джиллиана Джилліан, головний герой «Snatcher»;
  • Будинок Бенсона — в «Snatcher» це ім'я носять два персонажа (Benson Cunningham і Harry Benson).
  • У будівлі «Кепітал Пост» на Ланфан плаза знаходиться обезголовлене тіло з головою між ніг. В інвентарі трупа можна знайти записку: «Шукайте у хаті!». Аналогічна сцена є в грі «Snatcher».

Галерея Редагувати

Будинок Бенсона Редагувати

Будинок Гібсона Редагувати

Будинок Джиллиана Редагувати

Будинок Зейна Редагувати

Підстанція Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Про це згадує Мойра Браун і це описує Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide.
  2. Після 2178 ріка.
  4. Помилка цитування: Неправильний виклик <ref>: для виносок OGG не вказаний текст