FANDOM

Gametitle-FO2

« Цілком можливо, що це людський мозок. Колір трохи дивний, а ліва півкуля мозку трохи осіло. »

— Опис предмета в грі

Мутований мозок (англ. Abnormal brain) — квестовый предмет Fallout 2.

Опис Редагувати

Мутований мозок — один з мізків (ймовірно людський), які можна витягнути з стазисных камер в медичній лабораторії бази Сьєрра і використовувати при складання мобільної платформи (робомозга) для завантаження штучного інтелекту Скайнет. Для вилучення мозку без його незворотного пошкодження Обраний повинен мати розвинений навичка «Наука» (41 % і вище для гарантованого отримання[1]), що робить виконання цього дії скрутним.

У разі використання цього мозку після завантаження в нього Скайнет тупіє настільки, що домогтися від нього чого-небудь, крім перенесення предметів, неможливо. Більше того — Обраний не зможе виключити такого напарника з партії; позбутися Скайнет можна буде тільки в разі його загибелі (чи вбивства).

Поява Редагувати

Мутований мозок з'являється тільки у Fallout 2.

Див. також Редагувати

За лаштунками Редагувати

Локалізаторам не вдалося повторити в перекладі назви даного предмета відсилання до пародійної комедії 1974 року «Молодий Франкенштейн», в якому помічник Франкенштейна помилково знищив нормальний мозок і змушений був подати господареві мозок з написом «Не використовувати! Аномальний!» (англ. Do Not Use This Brain! Abnormal!), прочитавши її як «А-нормальний» (англ. Abby Normal).

Примітки Редагувати

  1. При витяганні робиться перевірка на значення досвіду не менше 30 %. Якщо вона провалена, з поточного значення досвіду віднімається 40 % і отримане значення має бути більше нуля.