FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутніми відомостями (історія до великої війни і місія стрільців) та переоформити статтю.

« Історична будівля церкви вітає відвідувачів, охочих дізнатися більше про минуле Салема, навіть якщо привітання спершу більш стримано. »

— Опис в Survival Guide стор 329

Музей відьом Салема ЗШ#Fallout 4|Помилки перекладуIcon sic (англ. Museum of Witchcraft) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Музей знаходиться на південному заході від санаторію «Сенді-Коувс» і на північній захід від будинку в кратері.

Зовні музей нагадує церкву в готичному стилі. Вхідні двері музею закриті зсередини на ланцюг. Щоб потрапити всередину, потрібно знайти люк у підвал, розташований біля правої стіни будівлі.

Недалеко від дверей у підвал лежать шматки рядової Харт з квестовим голозаписом. Прохід через підвал захаращений уламками і веде до сходів на основний поверх. Тут на столі біля лівої стіни лежить 10-й випуск «Це що за чаклунство?» журналу Грогнак-варвар. На самому верху будівлі є невеликий аттік з двох кімнат, куди можна потрапити тільки з реактивним ранцем. В одній з цих кімнат в оточенні свічок лежить скелет, пронизаний клинком революціонера.

На основному поверсі музею знаходяться кіготь смерті (рівень залежить від рівня Вцілілого), розбита кладка яєць і одне-єдине неушкоджене яйце. А також сім тіл команди стрілків: майора Джеффріса, лейтенанта Коннорса, сержанта Лі, рядового Мартіна і ще трьох безіменних солдатів.

Недалеко на південний захід, у бік локації «Данвічськи бурильники» знаходиться навіс, під яким дерев'яний ящик і сумка з різними предметами, а також труп сміттяра. Біля навісу можливо поява декількох сінтів або супермутантів.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

«Фатальні яйця» • У Вижив є вибір: продати знайдене яйце в ресторан в Даймонд-сіті або покласти в гніздо неподалік від Лінн-Вудс. Якщо вибрати другий варіант, то поруч з кладкою з'явиться нейтральний кіготь смерті і рукавичка кігтя смерті. Однак він нейтральний, тільки якщо Вижив, не чіпає гніздо. В іншому випадку — стає агресивним Лідером Пазурів Смерті.

Можна взяти всі разом. 1) Підійти до гнізда, взяти рукавичку. 2) Вбивати кігтя смерті необов'язково (він не небезпечний і стоїть на місці, можна навіть поговорити з ним (якщо не чіпати гніздо). 3) Можна йти торгуватися з покупцем (роботом).

Реакція напарників Редагувати

  • Диякон;
    • «Що?.. Господи!»
    • «Чорт... Кіготь смерті.»
    • «Це дуже сильна тварина.»
  • Кейт;
    • «Лайно!»
    • «Це щось побільше кротокрыса.»
  • Кодсворт;
    • «е-Е-е... Пане/Пані, якщо дозволите так висловитися... Мені здається, тут небезпечно.»
    • «Отє на!»
  • Кюрі: «Схоже, ми тут не одні.»
  • Маккріді;
    • «Це напевно пазурів смерті. А це значить, що потрібно швидко рвати звідси кігті.»
    • «Ти це бачиш, так?»
  • Нік Валентайн;
    • «Це, здається, не кротокрыс.»
    • «Боже.»
  • Пайпер;
    • «Комбез? Це що там за хрень нагорі?»
    • «Комбез!»
  • Паладин Данс;
    • «Люди так не тупотять. Приготуйся, попереду може чекати що завгодно.»
    • «Далеко не відходь!»
  • Престон Гарві;
    • «Прислухайся... Там, нагорі, бродить щось велике і страшне. Чуєш, як кігті стукають?»
    • «Здається, тікати вже пізно.»
  • Хенкок;
    • «Що це було?»
    • «...Ну, принаймні, тепер ми знаємо, що ця тварюка нагорі, швидше за все, сита.»
  • X6-88;
    • «Там щось масивне. Можливо, кіготь смерті.»
    • «Готуйтеся до бою.»

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Музей відьом Салема з'являється у Fallout 4 та згадується у Fallout Shelter.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Локація є відсиланням до реально існуючого в американському місті Салемі (передмістя Бостона) будівлі музею відьом (Salem Witch Museum), копіюючи його архітектуру. У грі музей знаходиться у передмісті Бостона, хоча сам місто Салем у вигляді локації знаходиться трохи на північний схід.

Галерея Редагувати