FANDOM

Gametitle-FNV

« Табіта: «Я бачу Мо...»
Ронда: «Кентавр Мо? Улюблений кентавр Мо? Що він задумав?»
»

— Табіта ефірі радіо гори Блек

Моу ЗШ#Fallout: New Vegas|Помилки перекладуIcon sic (англ. Moe) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Моумегакентавр, що живе в радіоактивному кратері біля підніжжя гори Блек. Улюблений ручнbq кентавр Табіти. Персонаж злий і дуже агресивний, до Кур'єра ворожий. Від інших мегакентаврів, що живуть на горі Блек відрізняється тільки назвою.

Історія Редагувати

Спотворені хижі кентаври з'явилися в результаті впливу ВПЕ на людей і тварин. Довгий час вони використовувалися в армії Творця в якості бойових і сторожових тварин. Після того, як Виходець з Cховища знищив Собор, кентаври стали використовуватися в цій якості супермутантами.

У 2279 році супермутант-тінь Табіта заснувала на горі Блек державу Утобіта, населену Тінями і супермутантами. Як говорить сама Табіта в радіоефірі, при створенні Утобіти вона вирішила запросити в свою громаду і кентаврів, так як вони будуть битися і вмирати за своїх господарів супермутантів і натомість нічого не попросять. Серед тих кентаврів, хто прийшов в Утобіту на запрошення Табіти виявився і Моу.

Радіо гори Блек про кентаврах Редагувати

Моу згадується в новинних блоках радіо гори Блек, в яких Табіта називає його «улюблений кентавр Мо». Вона також говорить про кентаврах, як про милих, чарівних і симпатичних істот. Звертаючись до уявної Ронде в одній з передач Табіта говорить про кентаврах: «Хто встоїть перед таким милим маленьким личком? А як зворушливо вони бігають на своїх численних ручках...». Наявність кентаврів на горі Блек використовується Табитой в якості реклами її держави — вільної Утобиты. Закликаючи на гору Блек супермутантів, вона мовить: «Як ви знаєте, одне з багатьох переваг життя в Утобите — те, як легко тут завести ручного кентавра».

Моу Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Моу в кратері з високим рівнем радіації у підніжжя гори Блек, подорожуючи на північний схід від Хідден-Велі під час виконання квесту «В невіданні». За завданням старійшини Макнамари Кур'єр повинен знайти посланих на гору Блек паладинів Братства Сталі. Трупи паладинів Хьюза і Фербенкса Кур'єр знайде на дні кратера, знищивши живуть тут 5 — 6 кентаврів, в тому числі і Моу. Незважаючи на те, що радіація на дні кратера сягає 11 Рад/сек, Кур'єру доведеться туди спуститися, щоб взяти з трупів квестовый голодиск, два комплекти силовий броні T-51b і лазерні гвинтівки.

Повз кратера, в якому живе Моу, пролягає короткий маршрут проникнення в табір Табиты на горі Блек при виконанні квесту «Божевілля». Від хатини Нілу, тримаючись праворуч до скель і піднімаючись вгору, Кур'єр досягне воріт недалеко від першого правого вигину серпантину дороги, що ведуть на вершину. Пройшовши через ворота, Кур'єр опиниться біля кратера з кентаврами. Знищивши їх, або прокравшись непомітно вздовж скель ліворуч від кратера, Кур'єр потрапить на стежку, що веде через скелі в гору до супутникових антен на вершині. Пройшовши по стежці, Кур'єр досягне тильних воріт табору Табиты, замкнених на складний замок.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Кров кентавра

Примітки Редагувати

Моу, як і інші кентаври Табиты, відроджується. Будучи вбитим, він через деякий час (зазвичай через три ігрових дні) знову виявляється живий.

Поява Редагувати

Моу з'являється тільки у Fallout: New Vegas.