FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-VB

Мотоциклетний шолом (англ. Motorcycle helmet) — головний убір Fallout 3, Fallout: New Vegas і скасованому проекті Van Buren.

Опис Редагувати

Являє собою довоєнний мотоциклетний шолом старого типу. Він сірого кольору з знімаються мотоциклетними очками і трикотажним темно-сірим підшоломником, що закриває шию. Жіночий варіант шолома відрізняється більш світлим кольором, наявністю козирка, «вух» з фіксуючим ремінцем, іншим типом очок і тканинним підшоломником захисного кольору.

Fallout 3 Редагувати

Характеристики Редагувати

При вазі 1 фунт додає 5 пунктів до опору втратам (СУ), має незначну ціну (для порівняння, шолом охорони Сховища 101 дає СУ лише 3 при вазі 3 і уп'ятеро більшою ціною). Основний недолік — мале значення параметра HP, внаслідок чого шолом швидко приходить в непридатність і вимагає постійної лагодження.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Характеристики Редагувати

При вазі 1 фунт додає 2 пункту до межі утрати (ПУ), має незначну ціну. Основний недолік як і в Fallout 3 — мале значення параметра HP, внаслідок чого шолом так само швидко втрачає захисні властивості і вимагає постійних вкладень в ремонт.

Місцезнаходження Редагувати

При зачистці міста Примма і готелю «Бізон Стів» деяка частина ворожих персонажів носить ці шоломи.

Примітки Редагувати

  • Шолом, хоч він і не закриває обличчя, не можна носити з іншими очками.
  • Дизайн мотоциклетного шолома ґрунтується на шоломах, показаних у фільмі Божевільний Макс 2: Воїн дороги (англ. Mad Max 2: The Road Warrior»).

Van Buren Редагувати

Мотоциклетні шоломи повинні були носити члени банди підривників.

Поява Редагувати

Мотоциклетний шолом з'являється у Fallout 3, Fallout: New Vegas і повинен був з'явитися у скасованому проекті Van Buren.

Галерея Редагувати