FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Море, яке світиться (квест) (англ. The Glowing Sea) — основний квест Fallout 4.

Опис Редагувати

Вцілілому необхідно відправитися в Море, яке світиться на пошуки якогось Верджила.

Стадії проходження Редагувати

Стадія Статус Опис
10 Поговорити з доктором Амарі
20 Знайти Верджила в Морі, яке світиться.
50 Верджил ділиться інформацією про Інститутському мисливця
200
GreenV 20 х 20
Завдання завершено

Докладне проходження Редагувати

Вибравшись з капсули, персонаж повідомляє докторові Амарі про побачене в пам'яті Келлога. Вцілілий повинен відшукати в Морі, яке світиться колишнього члена Інститутуа по імені Верджил.

Регіон є одним з найнебезпечніших місць в Співдружності: крім високого рівня радіації, локація кишить кігтями смерті, радскорпіонами і дикими гулями. Варто запастися антирадином, рад-X, а також спеціальним спорядженням. Відмінно підійде захисний комплект або силова броня.

По досягненні межі моря, маркер завдання переміститься на Кратер Атома. Там розташована громада Дітей Атома під проводом матір'ю Ізольдою. Вона підкаже поточне розташування втікача (якщо вбити Ізольду, інформацію можна отримати із записки на її тілі).

Прибувши в печеру, головний герой зустріне самого Верджила, який виявиться супермутантом. В обмін на обіцянку дістати сироватку від ФЕВ, він повідомить, що потрапити в Інститут можна здобувши особливий чіп, який забезпечує зв'язок з телепортом. Зробити це можна єдиним способом — вбити інститутського мисливця.

Завершальний етап Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Примітки Редагувати

  • В Морі, яке світиться можуть стати в нагоді здібності, пов'язані з опором радіації: Свинцеві штани і Гуль.
  • Існують звукові файли для цього квесту, що відноситься до якогось метання автомобіля Верджилом. У грі почути це не можна.

Галерея Редагувати