Gametitle-FO4.png
Mbox default.png
Незавершена стаття про Fallout 4

Море, яке світиться (квест) (англ. The Glowing Sea) — основний квест Fallout 4.

Опис[ред. | ред. код]

Вцілілому необхідно відправитися в Море, яке світиться на пошуки якогось Верджила.

Стадії проходження[ред. | ред. код]

Стадія Статус Опис
10 Поговорити з доктором Амарі
20 Знайти Верджила в Морі, яке світиться.
50 Верджил ділиться інформацією про Інститутському мисливця
200
GreenV 20 х 20.png
Завдання завершено

Докладне проходження[ред. | ред. код]

Вибравшись з капсули, персонаж повідомляє докторові Амарі про побачене в пам'яті Келлога. Вцілілий повинен відшукати в Морі, яке світиться колишнього члена Інститутуа по імені Верджил.

Регіон є одним з найнебезпечніших місць в Співдружності: крім високого рівня радіації, локація кишить кігтями смерті, радскорпіонами і дикими гулями. Варто запастися антирадином, рад-X, а також спеціальним спорядженням. Відмінно підійде захисний комплект або силова броня.

По досягненні межі моря, маркер завдання переміститься на Кратер Атома. Там розташована громада Дітей Атома під проводом матір'ю Ізольдою. Вона підкаже поточне розташування втікача (якщо вбити Ізольду, інформацію можна отримати із записки на її тілі).

Прибувши в печеру, головний герой зустріне самого Верджила, який виявиться супермутантом. В обмін на обіцянку дістати сироватку від ФЕВ, він повідомить, що потрапити в Інститут можна здобувши особливий чіп, який забезпечує зв'язок з телепортом. Зробити це можна єдиним способом — вбити інститутського мисливця.

Завершальний етап[ред. | ред. код]

Mbox default.png
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Примітки[ред. | ред. код]

  • В Морі, яке світиться можуть стати в нагоді здібності, пов'язані з опором радіації: Свинцеві штани і Гуль.
Icon cut content.pngНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout 4 и не підтверджена основним каноном.
  • Існують звукові файли для цього квесту, що відноситься до якогось метання автомобіля Верджилом. У грі почути це не можна.
Icon cut content.png Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout 4

Галерея[ред. | ред. код]