FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
Молотов-колу з'являється і в інших іграх.

Молотов-кола (англ. Nuka grenade) — зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Високотехнологічна граната, мабуть довоєнного виробництва. Наймогутніша зброя в своєму класі. Вибух відбувається у вигляді маленького ядерного гриба, аналогічного тому, що виникає при пострілі з «Товстуни». Однак, на відміну від останнього, всі цілі в радіусі ураження отримують додатковий шкоди радіацією.

Місцезнаходження Редагувати

Примітки Редагувати

  • Особливості утрати вибухом в тому, що:
    • шкода наноситься рівномірно всім істотам в зоні ураження;
    • шкоди отримує мета цілком, а не конкретна частина тіла мети;
    • даний тип утрати можна додатково знизити деякими модифікаціями броні.
  • Радіація — окремий тип утрати, і проти нього існує окреме опір. Особливість цього утрати в тому, що він завдає дуже високий шкоди людям і «нормальним» тваринам, але практично або зовсім не діє на роботів або мутованих істот.
  • «Nuka grenade» перекладається як Ядерна граната». За аналогією з іншими типами вибухівки у грі існує Ядерна міна. Неясно, чому локалізатори переклали назву подібним чином, хоча можливо є відсиланням до саморобної гранаті з ядер коли в 3-й частині.

Баги Редагувати

Хоча на радіаційну складову утрати даної гранати по ідеї повинна впливати здатність «Фізик-ядерник», на практиці цього не відбувається. Підвищення рангу здатності або не впливає на шкоду, або це просто вплив не відображається в характеристиках зброї (потребує уточнення).