FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

« Розшифровка чіпа мисливця - дуже складна процедура. Наслідки можуть бути непередбачувані. І втрата даних - найшкідливіше з них. »

Дездемона

Молекулярний рівень (англ. The Molecular Level) — основний квест Fallout 4.

Опис Редагувати

Вижив повинен знайти спосіб переміщуватися в Інститут.

Завдання Редагувати

Стадія Опис
1 Знайти Підземку
2 Розшифрувати чіп мисливця
3 Побудувати телепортер
4 Переміщуватися в Інститут

Докладне проходження Редагувати

Квест запуститься автоматично після того, як Вижив забере чіп мисливця, з тіла синта Z2-47. Вижив потрібно розшифровка чіпа. Можна звернутися до Добросусідство до доктор Амарі. Але вона не зуміє допомогти герою, так як ніколи раніше не працювала з подібними пристроями, і порадить звернутися до тих, хто знайомий з технологіями Інституту — «Підземці». Або відразу відправиться до Дездемони.

  • Якщо персонаж ще не мав справ з організацією, то йому доведеться пройти по Шляхи волі. Зустрівшись з «Підземкою», який Вижив повинен буде в обмін на розшифровку віддати чіп мисливця.
  • Якщо персонаж вже зустрічався з «Підземкою», або є членом, можна відразу поговорити з Дездемоной і прийняти її умови.
  • Якщо «Підземка» знищена, чіп можна розшифрувати в терміналі Техніка Тома.

Після розшифровки чіпа техніком Томом, розшифрований код необхідно показати Верджилу. Він повідомить, що сигнал телепортації передається через гармонійні хвилі радіо Класика, і видасть креслення пристрою, здатного перехопити хвилю. Тепер необхідний фахівець, здатний прочитати креслення. На цьому місці гравець може вдатися до допомоги однієї з фракцій: Братству Стали, «Підземці або Минитменам. Вижив виділять допомогу фахівця (Проктор Інграм, Технік або Стурджес відповідно), який пояснить, як саме створити основні елементи конструкції. Створити перехоплювач можна в будь-якому поселенні гравця (якщо вибрано Братство Сталі, то будівництво відбудеться в Бостонському аеропорту, якщо Підземка — Комуні «Сонячні припливи»).

Необхідні ресурси Редагувати

Коли всі елементи будуть побудовані і з'єднані в одну мережу (потрібне 27 одиниць електроенергії), експерт попросить протагоніста встати на середину платформи. Вижив також отримає завдання після прибуття завантажити в мережу Інституту скануючий вірус.

Примітки Редагувати

  • Якщо з Вижив напарник Диякон, то після зняття чіпа з мисливця він порадить відразу звернутися до Дездемони.
  • При першому запуску у молекулярного перехоплювача сигналу відірветься одна з трубок, якщо експертом був обраний Стурджес або Технік Тому. З Проктором Інграм такого ефекту не спостерігається.

Баги Редагувати

  • Фінальний етап квесту з власне телепортацією може не початися, якщо Стурджес (ймовірно інші помічники теж) не можуть підійти до збудованого терміналу. Це може статися, наприклад, якщо помічник опинився на даху/автостраді, як буває в деяких селищах.
  • Якщо в якості експерта був обраний Стурджес, поки він «лагодить» який елемент, його не можна пересунути або підключити до нього провід.