FANDOM

Gametitle-FO3

« Едвін Бротч модифікував робочий комбінезон для виживання на Пустищах. Ідея, звичайно, дурні, але вони[1] як раз цим і славилися. Гадаю, їм сподобалось, що їх праця буде використовуватися за призначенням. »

Альфонс Альмодовар

Модифікований робочий комбінезон (англ. Modified utility jumpsuit) — одяг Fallout 3, унікальна версія робочого комбінезона Сховища 101.

Опис Редагувати

Даний комбінезон був зроблений Едвіном Бротчем і призначався як вихідний одягу на Столичну Пустку. Однак Бротчу вдалося зробити єдиний примірник одягу, після чого він був затриманий службою безпеки і замкнений у камері.

Зовні костюм не відрізняється від стандартного робочого комбінезона блакитного кольору з жовтою обробкою і цифрами 101 на спині, комплектуемого ременем і високими кедами (червоними в чоловічому варіанті і сіро-зеленими в жіночому).

Комбінезон додає один пункт до основною характеристикою «Удача», 10 до опірності радіації і 5 до навичці «Ремонт». Вага і вартість вище стандартного комбінезона.

Отримання Редагувати

Самотній Подорожній отримує даний комбінезон від доглядача Сховища 101 (Альфонса Альмодовара, Аматы або Олена Маку), який на фінальному етапі квесту «Проблеми на домашньому фронті» видає цей комбінезон в якості нагороди.

Поява Редагувати

Модифікований робочий комбінезон з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Повстанці.