FANDOM

Gametitle-FNV

Мисливський револьвер (англ. Hunting revolver) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це важкий револьвер з подовженою рамкою, довгим стволом і оптичним прицілом. Корпус і стовбур цілком виконані з нержавіючої сталі. На підставі рукояті вибитий серійний номер — 05709234. Під барабаном з правого боку нанесено напис калібру зброї — «.45-70 GOV’T CAL»

Характеристики Редагувати

Мисливський револьвер — це самовзводный п’ятизарядний револьвер з відкидним барабаном. Це зброя використовує патрон калібру .45-70, комплектується оптичним прицілом. З однорічного вогнепальної зброї у нього найбільший шкоди після «Секвойя» рейнджера і пістолета калібру 12,7 мм.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 550 разів (110 барабанів) перед тим, як зламається. Також, воно вимагає від стрільця серйозних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 75).

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

Це зброя не може бути модифіковано, але укомплектовано оптичним прицілом спочатку.

Примітки Редагувати

  • Головний мінус даного зброї — рідкість боєприпасів. Їх продають кілька торговців, і то в основному експансивний варіант. Бронебійні можна робити самостійно, якщо взята здатність «Ручне знаряддя» і добре розвинений навичка «Ремонт» (90).
  • Здатність «Ковбой» дає цій зброї +25 % до завдасться пошкоджень.

Поява Редагувати

Мисливський револьвер з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

  • Реальних прототипів цієї зброї немає, так як револьвери подвійної дії, що використовують патрон калібру .45-70, Джошу Сойєру не були відомі. Найбільш близькі до даного зброї спортивно-мисливський револьвер одиночної дії Magnum Research BFR та револьвер Bison Bull.[1][2]
  • У реальному перестрілці від цієї зброї було б мало користі — занадто велику вагу і занадто потужний патрон. Навіть хорошому стрілку важко цілитися з такого важкого одноручного зброї, а при пострілі відбувається занадто сильна віддача — утримати приціл неможливо в принципі.
  • Це зброя виключно самовзводное — форма курка та близькість до нього оптичного прицілу не дозволяють зводити курок вручну.

Баги Редагувати

  • Якщо завантажити зберігання зі зброєю в руках то анімація перезарядки буде тривати повільніше ніж зазвичай. Такий баг спостерігається в інших типах пістолетів.

Див. також Редагувати

Примітки Редагувати