FANDOM

Gametitle-FNV

Мисливський дробовик (англ. Hunting shotgun) — зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Важкий помповий дробовик з перезарядженням рухомим цівкою. Приклад і цівка виконані з дерева, стовбур і деталі ударно-спускового механізму сталеві, а ствольна коробка виготовлена з алюмінію.

Характеристики Редагувати

Місткість магазину до 5 патронів 12 калібру. Цей потужний дробовик володіє невисоким розкидом і видатною (для дробовика) дальність прицільної стрільби. Крім того, при перезарядці заряджається один патрон за раз, тобто цей процес при необхідності може бути перерваний. До недоліків зброї можна віднести: малу місткість магазину, необхідність в малопоширених патронів 12 калібру, суттєві затримки між пострілами.

Місцезнаходження Редагувати

Модифікації Редагувати

  • Подовжений магазин — магазин більшої ємності (магазин 5 → 8).
  • Чок — насадка на стовбур для зменшення розкиду (розкид 1.5 → 0.9).

Варіанти Редагувати

«Обідній дзвін»

Примітки Редагувати

  • В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 995 разів (199 магазинів) перед тим, як зламається. Також воно вимагає від стрільця серйозних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 75).
  • Це єдиний у грі дробовик, піддається модифікації.

Поява Редагувати

Мисливський дробовик з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

В основу дробовика лягли відразу два реальних аналога — Remington 870 і Mossberg 500, які мають у США статус культових дробовиків.

Баги Редагувати

Іноді при зміні типу патронів не програється анімація перезарядки — гра вважає, що дробовик вже був споряджений необхідним типом патронів.

Звуки Редагувати

SingleShotVB
ReloadVB
ReloadVB
JamVB

Галерея Редагувати