FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
Мисливська гвинтівка з'являється і в інших іграх.

Мисливська гвинтівка (англ. Hunting rifle) — вогнепальна зброя Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Зовні ця гвинтівка нагадує мисливську гвинтівку кал. 32 з Fallout 3 — проржавілий стовбур, лопнула цівку, бовтаються потиличник і підставу рукояті, скотч і іржава дріт всюди. На мушку нанесено напилення тритію, яке допомагає цілитися в сутінках. Це зброя виглядає неймовірно древнім і абсолютно непридатним до стрільби. Тим не менш, мисливська гвинтівка — це якраз те зброю, чий зовнішній вигляд більш ніж оманливий.

Характеристики Редагувати

Мисливська гвинтівка — це гвинтівка з поздовжньо-ковзаючим поворотним затвором і магазином на 5 патронів калібру .308. Незважаючи на потасканный зовнішній вигляд, це гвинтівка володіє високим втратою і неймовірною точністю (розкид 0,01). У поєднанні з подвоєним шансом критичного попадання, це зброя цілком здатне замінити ведмеже рушницю або гвинтівку ковбоя в бою на середніх і дальніх дистанціях; а при установці всіх модифікацій і в поєднанні з патроном .308 ручної снарядки — навіть залишити вищезазначене зброю далеко позаду.

Це зброя вимагає від стрільця певних навичок у поводженні з вогнепальною зброєю («Зброя» 50).

Місцезнаходження Редагувати

Крім того, мисливські гвинтівки іноді з'являються у продажу у наступних торговців: Шаблон:Торговці FNV

Модифікації Редагувати

Примітки Редагувати

У ранніх версіях перекладу «1С» зброя мала назву «Мисливська рушниця» (версія гри 1.0.0.240).

Див. також Редагувати

Баги Редагувати

  • Якщо в стрибку прибрати зброю за спину, то гвинтівка розташується попереду гравця і буде спрямована дулом догори.
  • Якщо зробити вигляд від третьої особи, зберегти гру, а потім завантажити зроблене збереження, то при прицілюванні від першої особи модель гвинтівки не буде видно. Помилку можна виправити, для цього потрібно взяти іншу зброю і знову взяти Мисливську гвинтівку.
  • Ще один баг пов'язаний з перезарядженням стандартної версії. Якщо під час анімації покидька гільзи ціль, то затвор так і залишиться у відведеному положенні.

Поява Редагувати

Мисливська гвинтівка з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Це зброя відтворює мисливську рушницю зFallout 3, яке схоже з гвинтівкою Winchester Model 70.[1]

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати