FANDOM

Gametitle-FNV
Це стаття про людей, які залишили Сховище 34. Про диких гулях, що мешкають в цьому Сховище, див. статтю Мешканець Сховища (Сховище 34).

Мешканець Сховища 34 (англ. Vault 34 dweller) — будь-який з трьох безіменних персонажів Fallout: New Vegas; колишній житель Сховища 34, врятований Кур'єром.

Історія Редагувати

Не раніше 2279 ріка Сховище 34 покинув Кріс Хеверсем, технік, чинивший ядерний реактор. Пізніше Доглядач Тридцять Четвертого спробував ввести контроль за чисельністю населення Сховища, що викликало невдоволення багатьох його мешканців.

Побоюючись заколоту, Наглядач наказав взяти під охорону збройову, але в результаті, коли незадоволені спробували захопити зброю, випадковий постріл пошкодив ядерний реактор і в Тридцять Четвертому різко підвищився рівень радіації, Під її дією деякі мешканці Сховища стали гулифицироваться, втрачати розум і нападати на інших.

Хоровіц та деякі інші мешканці Сховища спробували сховатися від диких гулей в південному секторі, замкнувши за собою двері. Проте коли хтось підірвав басейн і нижній рівень затопило, двері автоматично закрилися назовсім, і вони опинилися в пастці.

Інвентар Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Вони беззбройні і носять комбінезони Сховища 34.

Мешканці Сховища 34 у Fallout: New Vegas Редагувати

Якщо Кур'єр, відвідавши Сховище 34, передав управління на запасний термінал, через дві доби він може зустріти трьох вихідців з Тридцять Четвертого на чолі з Хоровіцїм у блоці 300 бізнес-парку «Аеротех».

Примітки Редагувати

Незважаючи на те, що вони відбуваються з Сховища, у них, на відміну від Бомбістів, немає Піп-боїв.

Поява Редагувати

Мешканці Сховища 34 з'являються тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Бізнес-парк «Аеротех»