FANDOM

Gametitle-FO4 AUT
Mbox default
Незавершена стаття про Automatron

Механічний ворог (англ. Mechanical Menace) — квест Automatron, доповнення до Fallout 4.

Історія Редагувати

Після установки доповнення Automatron, Піп-Бой Вцілілий ловить радіосигнал лиха каравану Джексона[1].

Опис Редагувати

Перший квест доповнення.

Коротке проходження Редагувати

  • Прослухати сигнал лиха каравану
  • Знайти караван
  • Знищити ворожих роботів
  • Поговорити з роботом

Докладне проходження Редагувати

Після включення в Піп-Бій аварийной частоти каравану на карті з'являється маркер з місцем зупинки каравану Джексона, на схід Уоттс Електронікс. Вижив після прибуття на місце побачить разворачивавшуюся сутичку між роботами Механіста і Джексона (перші ворожі протагоністу). Перемогу здобувають роботи Механиста. Загинули всі, крім штурмотрона Ади. Вижив повинен допомогти їй здолати роботів.

Завершальний етап Редагувати

Після ліквідації ворожих роботів і розмови з Адою квест закінчується. В нагороду Вижив отримує 275 ОО, креслення верстата для роботів та можливість взяти в напарники Пеклі. Вона тут же дає нове завдання.

Баги Редагувати

Маючи одягненою силову броню з модифікацією целеуказатель або вживши ментаты з таким же ефектом, можна застрягти в проходженні, якщо обірвати розмову з Адою і почати заново (відбувається не завжди). Лікується або завантаженням, або консоллю, але тоді Пекла і далі буде тупити.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Радіосигнал активується тільки після досягнення гравцем 15 рівня.