FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Металева броня з'являється і в інших іграх.

Металева броня (англ. Metal armor) — різновид броні Fallout 3.

Опис Редагувати

Кустарно виготовлені металева броня є металевої лише частково. Її основу складає шкіряний «поддоспешник» — штани та куртка із щільної шкіри. На штанях закріплені злегка покриті іржею металеві наголінники і набедренники, трохи вище — проклепанный шкіряний пояс, до якого прикріплені пластини, що закривають зовнішню частину стегна, і «чашечка» для захисту паху. Груди закриває полупанцирь, причому, у жіночого варіанту броні полупанцирь не захищає груди, і має, судячи з усього, чисто символічне значення. Плечі і передпліччя захищені шипованими наплічниками і нарукавниками відповідно. На шиї у жіночого варіанту броні можна помітити круглі окуляри. При уважному розгляді видно, що панцир знімний, як і інші металеві частини броні.

Характеристики Редагувати

Дає відчутно кращий захист, ніж шкіряна, і перевершує бойову, поступаючись лише силовий броні. Вона частково виготовлена з металевих сплавів і є досить міцною конструкцією, що робить її хорошим вибором для бійців. Але при цьому обладунок має неабияку вагу і сковує рухи свого власника, знижуючи на одиницю рівень Основна характеристика основної характеристики «Спритність».

Місцезнаходження Редагувати

Broken Steel Редагувати

Різновиди Редагувати

Броня «Гамма-захист» tpGametitle-FO3 TP.

Галерея Редагувати