FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOBOSGametitle-FO4
Металева броня
в окремих іграх
Fallout?
Fallout 2Металева броня
Металева броня мод. II
Броня Тесла
FO Tactics?
Fallout 3?
Fallout 3: TP?
FO: New Vegas?
Mercenary Pack?
Honest Hearts?
Fallout 4?
Fallout: BoS?

Металева броня (англ. Metal armor) — броня в іграх серії Fallout.

Опис Редагувати

Низкотехнологичное захисне спорядження, яке отримало широке розповсюдження в пост-ядерному світі Fallout. Оскільки виготовляється така броня децентралізовано, її дизайн, якість і ефективність можуть варіюватися в дуже широких межах. Цілком можливо, що джерелом натхнення для деяких розробників були середньовічні лицарські обладунки.

По всій видимості, основним матеріалом для виготовлення металевої броні є повсюдно поширена конструкційна сталь, властивості якої дозволяють забезпечити досить надійний захист від холодної зброї, вогню, кислоти, а також іклів і пазурів мутований фауни. Теоретично, сталеві пластини завтовшки 2-3 мм[1] здатні захистити від вторинних осколків і шрапнелі, але проти пострілів з вогнепальної зброї (за винятком дрібної дробу або низькошвидкісних малокаліберних куль з невисокою дуловою енергією: .22, .25 або .32 калібру) вони практично марні[2]. Втім, тим же рейдерам обладунки можуть бути потрібні не тільки для захисту, але і для залякування.

Варто врахувати, що носіння зброї обмежує рухливість бійця і викликає швидке стомлення, тому важкоозброєний латник здатний діяти ефективно тільки в складі організованої групи.

Про види металевої броні, що використовує технологію Тесла:

Icon disambig
Основна стаття: Броня Тесла
.

Грубий панцир Редагувати

MetalArmor
Металева броня FOT
Докладніше: Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout: Brotherhood of Steel

Броня, грубо виготовлена з полірованих металевих пластин.

Якісний обладунок Редагувати

MetalArmorMkII
Металева броня мод II FOT
Докладніше: Fallout 2, Fallout Tactics

Броня, майстерно виготовлена з полірованих металевих пластин.

Полупанцирь з шкіряним «поддоспешником» Редагувати

MetalArmorF3
Докладніше: Fallout 3, Fallout: New Vegas

На штани і куртка із щільної шкіри темного кольору зверху надівається металева захист: полупанцирь з шипованими наплічниками, нарукавники, набедренники і наголінники, крім того, деякі частини тіла закривають додаткові пластини. Для захисту голови може використовуватися шолом. Існують модифікації: Броня «Гамма-захист» та Металева броня зі шкурами геконів.

Полегшений полупанцирь Редагувати

LightweightMetalArmor
Докладніше: Fallout: New Vegas

Попередній варіант, позбавлений деяких металевих частин — важких наплічників з шипами і пластин, які захищають стегна з зовнішньої сторони.

Панцир з шкіряним «поддоспешником» Редагувати

MetalArmor Reinforced
Докладніше: Fallout: New Vegas

На штани і куртка із щільної шкіри темного кольору зверху надівається металева захист: панцир із шипованими наплічниками, нарукавники, набедренники і наголінники, крім того більшу частину тіла закривають додаткові пластини. Для захисту голови може використовуватися шолом. Існує модифікація: Металева броня зі шкурами геконів, посилена.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. товщина металу середньовічних обладунків складала від 1,2 до 2 мм (в середньому, близько 1,6 мм), однак маса комплекту металевої броні з Fallout I—II (35 фунтів або 16,62 кг) змушує припустити, що кіраса була виготовлена з металу більшої товщини
  2. Металеві обладунки, витримували постріл з гвинтівки, ще в 1880 році виготовив австралійський нальотчик Нед Келлі — але разом з шоломом вони важили 41,4 кг. Пізніше, металеві 5-фунтові (2,5 кг) панцири конструкції А. А. Чемерзина, у 1905 році в обмеженій кількості надійшли на озброєння російської поліції витримували попадання кулі з револьверів XIX ст., споряджених патронами з димним порохом, але кулі високошвидкісних пістолетних патронів з бездымным порохом їх пробивали. Сталевий нагрудник СН-42, застосовувався у роки Великої Вітчизняної війни, важив 4 кг і витримував попадання осколків і пістолетних куль, але він був виготовлений із 2 мм броньовий сталі.