FANDOM

Gametitle-FO4

« У мене зараз немає часу на розмови. Я ж мер, врешті решт. »

— Мер Макдонах

Мер Макдонах (англ. McDonough), відомий також як M7-62персонаж Fallout 4, мер Даймонд-сіті.

Опис Редагувати

Мер Макдонах — на вигляд літня людина, що носить довоєнний коричневий костюм з жовтою трояндою в кишені. На голові довоєнна капелюх.

Поява в місті Пайпер, редактора газети і можливої супутниці Вцілілий, викликає в нього негативну реакцію[1], змушуючи називати її «Нечесною, подливающей масла у вогонь клеветницей!»[2]. Його ненависть до Пайпер викликана поширенням їй в газеті «Суспільні події» незручних для нього дані.

Від Джастіна Айо (і з терміналів в Інституті) можна дізнатися, що Макдонах — Синт[3], в той час як справжній Макдонах був рідним братом мера Добросусідства Хенкока.

При цьому перші підозри про те, що Інститут «підмінив» Макдонаха синтом, повідомляє Вижив саме Хенкок. У розмові Хенкок каже, що його рідний брат ніколи б не пішов на такий крок (вигнати гулей з міста), і пояснити це він зміг тільки тим, що його підмінили синтом.

Якщо Вижив вибрав знищення Інститутуа за будь-яку фракцію, то після прибуття в Даймонд-сіті після завершення основного квесту, запуститься квест «В овечій шкурі», який розкриває Макдонаха як Синта.

Якщо Вижив волів підтримати Інститут, то він може взяти у Джастіна Айо квест «Політична симпатія», в ході якого також з'ясовується, що Макдонах — Синт, шпигун Інституту в Даймонд-сіті, і Вижив повинен передати Джастіну донесення від нього.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

  • При першому появи Вижив в Даймонд-Сіті Мер Макдонах збере жителів у великої зеленої стіни, де він з трибуни висловить невдоволення з приводу публікації газети Пайпер і зізнається, що він людина виросла з батьками на березі моря. З натовпу на нього після промови підуть незадоволені і образливі репліки, але він буде непохитний, продовжуючи свій шлях в офіс на верхніх трибунах.
  • Іноді Макдонаха можна виявити внизу біля барної стійки, мирно приймають їжу від Такахасі.
  • У разі розкриття правди щодо сутності Макдонаха буде доступний випуск «Просування вперед».

Поява Редагувати

Мер Макдонах з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати

  1. QuakeCon Live Blog
  2. Lengthy Look at QuakeCon: Сторінка 2, параграфи 1-2. Збережений текст
  3. Також про це побічно можна здогадатися, подивившись запис у його терміналі або поспостерігавши за ним доба. Синт не потрібен сон, і в записах особистого терміналу занадто багато «Для Женеви»