FANDOM

Gametitle-FNV

Мертвий гуль — будь-який з кількох мертвих персонажів Fallout: New Vegas, гуль з культу Послідовників Брайта, який загинув при нападі супермутантів-тіней.

Історія Редагувати

Культ Послідовників Брайта був заснований Джейсоном Брайтом, незвичайним розумним світним гулем. Як розповідає сам Брайт, одного разу йому було видіння, в якому він побачив місце з високим рівнем радіації під назвою «Прекрасні дали», де, як він вирішив, гулі зможуть жити щасливо. Саме з метою здійснення «Великого подорожі» в Прекрасні дали і були засновані Послідовники.

Для Великого подорожі передбачалося використовувати космічні ракети з випробувального полігону РЕПКОНН, незважаючи на те, що Прекрасні дали, за уявленнями Брайта, знаходяться на Землі. У 2279 році до Послідовників Брайта примкнув Кріс Хеверсем, божевільний людина, уявив себе гулем. Джейсон безуспішно намагався переконати Кріса, що він не гуль, і дозволив залишитися йому залишитися з Послідовниками на кілька днів. За цей час з'ясувалося, що Кріс був більш талановитим техніком, ніж будь-який з Послідовників. Брайт, вирішивши, що божевільний чоловік посланий до нього з волі Творця, визначив його командувати підготовкою ракет до Великої подорожі.

У 2281 року в випробувальний полігон РЕПКОНН прийшли супермутанты-тіні під проводом Дэйвисоном. Божевільні тіні напали на гулей Брайта. В битві загинуло кілька тіней, а більше половини гулей загинуло або втекли.

Мертві гулі у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може знайти кількох мертвих гулей в випробувальному полігоні РЕПКОНН і його околицях. Вони одягнені в ряси і за них знаходиться різне легке енергетична зброя і боєприпаси до них.