FANDOM

Gametitle-FO2

« Ви бачите втомлену жінку. Її голова поголена наголо, і вона одягнена в білий халат. »

— Опис в грі

Мэрджори Рід (англ. Marjorie Reed) — персонаж Fallout 2, головний дослідник в нарколабораторії Стаєнь.

Опис Редагувати

Мэрджори Рід очолює дослідницьку групу, що займається розробкою і тестуванням нових різновидів гвинта. Її завдання удосконалити наркотик до такої міри, що б споживач не зміг позбутися від залежності.

Об'єкти досліджень — раби, куплені у лідера работоргівців Мецгера. Мэрджори не хвилює аморальність дослідів над рабами, вона сприймає їх як річ і тому не гребує застосовувати метод проб і помилок.

Пов'язані квести Редагувати

Знайти блокатори ендорфінів, щоб виготовити антидот для гвинта: У Мэрджори можна поцікавитися, де знайти блокатори ендорфінів.

Можливості Редагувати

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Одяг - Стимулятор
Ментаты
17$
Порожній шприц
Пропуск в стайні

Характеристики Редагувати

Поява Редагувати

Мэрджори Рід з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

В одній із реплік, Обраний може назвати Мэрджори ім'ям Ділення[1], що є відсиланням до однойменного персонажу науково-фантастичного телесеріалу «Вавилон-5».[2]

Примітки Редагувати

  1. «Ділення?»
  2. Ділення — представниця раси минбарцев, однією з характерних рис зовнішнього вигляду яких, є повна відсутність волосся на голові.