FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-VB
Ментати
в окремих іграх
FalloutМентати
Fallout 2Ментати
Fallout 3Ментати
Апельсинові Ментати
Виноградні Ментати
Ягідні Ментати
FO: New VegasМентати
Святкові Ментати
FO TacticsМентати
Van BurenМентати
Fallout 4Ментати
Апельсинові Ментати
Виноградні Ментати
Ягідні Ментати
Психо-тати

Ментати (англ. Mentats) — медпрепарат у серії ігор Fallout.

Опис Редагувати

Популярні ліки, розроблені до війни фармацевтичною корпорацією «Мед-Тек». Випускалися у вигляді червоних пігулок. Імовірно, відноситься до ноотропних засобів. Їх прийом на деякий час покращує пам'ять, загострює почуття, робить людину жвавіше і привабливіше; втім, через кілька годин настає сонливість і апатія. Ментати можуть викликати сильне звикання.

Fallout, Fallout 2 Редагувати

У Fallout та Fallout 2 цей препарат має вкрай корисну властивість — він підвищує рівень основної характеристики «Інтелект». Рекомендується застосовувати перед важливою розмовою або науковою працею:

  • Якщо для діалогу з НПР та взяття у нього квесту потрібно мінімальний рівень «Інтелекту» більше, ніж є у головного героя в даний момент (наприклад, для кращого варіанту отримання квесту про загибелі сина Райтов треба мати рівень «Інтелекту», рівний 7).
  • При квестах, пов'язаних з ремонтом та науковою діяльністю (наприклад, отримання кращого мозку на військовій базі Сьєрра).

Fallout 3 Редагувати

У Fallout 3 звичайні Ментати дають бонус до «Інтелекту» та «Сприйняттю» (обидва по +5). Прийняття може привести до звикання.

Фруктові Ментати Редагувати

Крім класичних ментатов існують наступні різновиди (можна отримати в будівлі Національних архівів):

  • апельсинові (+5 до «Сприйняття»);
  • ягідні (+5 до «Інтелекту»);
  • виноградні (+5 до «Харизми»).

Для цього необхідно правильно відповісти на всі питання вікторини з історії США, отримати виграшну квитанцію, за якою спеціальний термінал видає приз.

Зовні упаковка фруктових ментатов нічим не відрізняються від звичайних. Але їх головна особливість — відсутність звикання.

Fallout: New Vegas Редагувати

У Fallout: New Vegas характеристики стали аналогічними оригінальним. Ментати дуже широко вживалися вченими Мозкового Центру комплексу Велика Гора. Свідченням того слугує їх велика кількість в будинках вчених селища Хіггса. Особливо багато ментатов у доктора Мебіуса, і він навіть може видавати їх Кур'єру на прохання.

Ментати служать одним з компонентів при приготуванні на табірному вогнищі святкових ментатов, які, крім іншого, дають надбавку до «Харизми» +5. Для їх приготування необхідний рівень навичкаа «Наука» 50, віскі (1 пляшка), Ментати (1 упаковка), Стручок мескітового дерева. Цей препарат представляє собою червонувату желеподобну масу і абсолютно не радіоактивний.

Fallout 4 Редагувати

Тут також існує кілька різновидів даного преперата. Всі вони викликають загальну «залежність від ментатів».

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Поява Редагувати

Ментати з'являються у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4, a також повинні були з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

Їх назва є відсиланням до романа Френка Герберта «Дюна», де «ментатами» називали людей-наставників з високими інтелектуальними та аналітичними здібностями.

Галерея Редагувати

Mbox default
Незавершена стаття