FANDOM

Gametitle-FO2

« Ви бачите молодого чоловіка з рідкою борідкою, в подертою одязі і з божевільною, але чомусь довірливою іскоркою в очах. »

— Опис в грі

Менсон (англ. Manson) — персонаж Fallout 2.

Опис Редагувати

Прихильник змови проти мутантів, вступити у який переконав його друг Френк. Разом з ним Менсон не боїться відкрито висловлювати свої переконання. З-за цього Маркусзаради збереження спокою в місті довелося заарештувати їх обох.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Шкіряна куртка Ніж Стимулятор (2 шт.)
Гроші (23 шт.)

Характеристики Редагувати

Квести Редагувати

Звільнити з в'язниці Менсона і ФренкаДжейкоб хоче, щоб Обраний звільнив з в'язниці двох його соратників.

Взаємодія Редагувати

  • Обраний знайде Менсона в міській в'язниці. Менсон розповість, що заарештований за свої переконання, які він з Френком намагається донести до інших жителів Брокен Хіллс. Якщо Обраний скаже, що теж не любить мутантів, то Менсон поросит поговорити з Джейкобом, від якого Обраний може отримати квест на звільнення Менсона і його друга.
  • Обраний може попросити Менсона розповісти про Брокен Хіллс, і Менсон повторить слова Джейкоба і Френка про Маркус і супермутантах. Якщо Обраний вкаже Менсону на його ненависть, той образиться і закінчить розмову. А якщо Обраний натякне йому, що потрібно мати власну думку про речі, то запрацює 300 очок досвіду +2 репутації у Брокен Хіллс.
  • Після звільнення Менсона можна буде знайти в дальній кімнаті аптеки Джейкоба. Якщо Обраний візьме наступний квест Джейкоба, то Менсон в розмові буде бажати йому удачі.
  • Якщо після звільнення Менсона Обраний здасть компанію Маркусу або знайде зниклих людей, всі основні учасники змови були заарештовані. Повторно звільнити Менсона і компанію без ворожості супермутантів не вийде.

Цитати Редагувати

  • «Не розумію, про що цей ідіот. Валі-ка ти звідси, поки я не став таким же тупим, як ти».
  • «Брокен Хіллс? Я тут все життя живу. Тому-то я і знаю, як багато поганого тут зараз коїться. Тому-то я і знаю, наскільки підлі насправді мутанти. Добре, що тут є хтось, хто бачить правду.
  • «Колись давним-давно жив на світі один чоловік, який сказав нам, що треба думати своєю головою. Мама з татом казали, що я його далекий нащадок. Він помер у в'язниці, але він справив на мене великий вплив. Люди говорили, він був по-справжньому розумний. По-моєму, вони мають рацію. У сенсі — подивися на мене!»

Поява Редагувати

Менсон з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Населення Брокен Хіллс думає, що Менсон отримав ім'я на честь «якогось співака», сам же Менсон стверджує, що його назвали на честь Чарльза Менсона, довоєнного злочинця і лідера комуни «Сім'я». Що характерно, частину псевдоніму «Мерилін Менсон» йде звідти. Сам Менсон трохи божевільний, як і його тезка.

Шаблон:Брокен Хіллс