FANDOM

Gametitle-FNV

Меморіал Янцзи (англ. Yangtze Memorial) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Меморіал розташований на схід від Ґудспрінгс, в стороні від доріг, приблизно на півдорозі в Слоун. Його легко помітити завдяки високому білому хреста, возвышающемуся над пагорбами.

Це довоєнний пам'ятник, присвячений солдатам, полеглим на річці Янцзи у ході кампанії США проти Китаю. На узвишші встановлено великий хрест, огороджений металевим парканом. Хрест частково зруйнований, на одній з опорних конструкцій оголилася арматурна основа, однак сам хрест зберігає рівновагу дуже довгий час. Імена загиблих солдатів перераховані на стіні. Неподалік від меморіалу з північної сторони є кілька дерев'яних щитів з написом: «Warning: Deathclaws Ahead!» («Обережно, попереду кігті смерті).

На північ знаходиться невідзначена локація «занедбана халупа», яка являє собою фрагмент корпусу літака.

Мешканці Редагувати

В околицях меморіалу мешкають радскорпіони та койоти.

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

На одному зі слайдів у вступі Honest Hearts з'являється дуже схожий по конструкції, але не порушене руйнуваннями, хрест на слайді з Джошуа Грехемом. Сам же хрест знаходиться по правій стороні від Джошуа на видаленні, а контури незруйнованій споруди видно здалеку (див. галерею).

Поява Редагувати

Меморіал Янцзи з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout: New VegasQuestion Icon Реальним прототипом меморіалу став пам'ятник, розташований на Маунт Соледад, Сан-Дієго, Каліфорнія.

Галерея Редагувати