FANDOM

Gametitle-FNV

« Чекаю товар, але щось він не їде. Підозрюю, що до цього доклали лапу кігті смерті у кар'єрі. »

— Меліса

Меліса (англ. Melissa) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Гонець і розвідник Великих ханів, радник Тата Хана. Спокійна і врівноважена жінка з рівним неголосним голосом. Вона дуже пишається своєю приналежністю до Великих ханів і відчуває неприязнь до НКР через різанину у Бітер-Спрінгс.

Біографія Редагувати

Меліса народилася в сім'ї Чавка Льюїса, громадянина НКР. Подорослішавши, вона вступила до племені Великих ханів, пройшовши обряд ініціації. Вона стала гінцем і розвідником племені і зайнялася контрабандою хімікатів для виробництва наркотиків, після того як її батько, став бригадиром у Слоуні, та закуповувався у Тайрона.

У 2281 році у каньйон Ред-Рок прибув посол Цезаря фрументарій Карл, який домігся укладення союзу між Великими ханами і Легіоном. Щоб заручитися підтримкою Меліси, легіонер лестив їй, кажучи, що в неї всі задатки чудового розвідника, і морочив їй голову розповідями про службу в Легіоні.

У тому ж році Меліса вирушила у Кар'єр, де в одній з машин повинна була знаходитися нова партія сировини для наркотиків від Льюїса, але виявила, що там влаштували гніздо кігті смерті, а товару на місці немає.

Меліса у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Мелісу в таборі Великих ханів на західному кордоні кар'єра.

Icon disambig
Основна стаття: Не змушуй мене просити
Меліса сама заводить розмову при наближенні Кур'єра. Вона охоче розповідає, що чекає вантаж сировини для виготовлення наркотиків, і настільки ж охоче погоджується прийняти допомогу, запитає тільки, що Кур'єр хоче взамін. Вона доручає Кур'єру з'ясувати, що сталося з посилкою, пропонуючи пошукати валізу в Слоуні. Отримавши товар від Тайрона, Кур'єр може віддати валізу не їй, а лейтенанту Хейесу.
Icon disambig
Основна стаття: Татусь
Намагаючись переконати Папу Хана в необхідності розірвати союз з Легіоном Цезаря, Кур'єр може заручитися підтримкою Меліси, просто розповівши їй, що жінки в Легіоні знаходяться на положенні рабів.

Примітки Редагувати

  • Меліса стає ворожою по відношенню до Кур'єра, якщо він носить одяг НКР.
  • Меліса дає маркер карти каньйону Ред-Рок. Також вона повинна була давати маркер карти Бітер-Спрінгс, але ця можливість була вирізана.
  • Якщо Кур'єр ще не знайшов Бенні, то вона скаже, що Хани повз неї не проходили. Точність відповіді буде залежати від проходження квесту «Не змушуй мене просити».

Поява Редагувати

Мелісса з'являється тільки у Fallout: New Vegas.