FANDOM

Gametitle-FNV

Мелоді (англ. Melody) — персонаж Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Дівчинка-рабиня у Форті Легіону Цезаря.

Біографія Редагувати

Мелоді з самого дитинства є рабинею в Легіоні Цезаря. У 2281 році вона знаходиться у Форті, де доглядає за брамінами.

Єдиним майном Мелоді був плюшевий ведмедик Сержант Тедді, проте його відібрав Антоній, щоб використовувати його для тренування бойових псів.

Образ Мелоді Редагувати

Мелоді — нещасна маленька дівчинка-рабиня.

Мелоді у Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Вириваючи (або розриваючи) Сержанта Тедді
Кур'єр може зустріти Мелоді у Форті Легіону Цезаря. Вона постійно перебуває в загоні для брамінів, правда, брамін всього один. Спить вона там же, на старому матраці.

Дівчинка відмовляється говорити з Кур'єром тому, що їй це заборонено, але якщо її розговорити («Красномовство» 50), вона розповість, що Антоній відібрав у неї плюшевого ведмедика Сержанта Тедді. Кур'єр може взятися повернути їй іграшку.

Так чи інакше отримавши Сержанта Тедді у майстра-собаківника, Кур'єр може принести його Мелоді. Їй нема чого запропонувати Кур'єру, адже ведмедик — її єдина річ. Кур'єр може зробити добрий вчинок, віддавши дівчинці покусаного псами ведмежа, або розірвати іграшку на частини. Це доведе дівчинку до сліз, але додасть Кур'єру «доброї слави» в Легіоні.

Баги Редагувати

  • Мелоді може пропасти. Можна виправити, ввівши консольні команди prid 00122b98 і moveto player.
  • Іноді Мелоді тікає за підйомні ворота і недоступна для діалогу, якщо не скористатися консольною командою tcl і не пройти крізь ворота.

Поява Редагувати

Мелоді з'являється тільки у Fallout: New Vegas.