FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV

Мед-X (англ. Med-X) — медпрепарат Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4.

Опис Редагувати

Високоефективне знеболювальне, засноване на морфине. Зустрічається в якості одноразових шприців з препаратом. При введенні препарату у користувача на час підвищується опірність втратам.

Історія Редагувати

Мед-X був розроблений в «Мед-Тек» на замовлення військових. По суті, Мед-X був наркотичним засобом, що знижує чутливість до болю, і надмірне вживання призводило до залежності (з'ясувалося під час випробування препарату). У військах не користувався сильною популярністю із-за сильного розслабляючого ефекту, міг викликати легку дезорієнтацію (препарат починав діяти на кожен організм по-різному, в середньому, по закінченню 1-4 хв після прийому). В армійські частини, що діють на Анкориджском фронті, Мед-X завозили у величезній кількості (внаслідок чого стало з'являтися багато солдатів, залежних від препарату, і Мед-X почали видавати кожному бійцеві строго по 2 шприца, а фельдшерам з 4-6, залежно від тяжкості бойових дій). Практично перед початком Великої війни в «Мед-Тек» розробили новий Мед-X, позбавлений всіх побічних ефектів. Вдалося випустити лише невелику партію нового препарату, приблизно 10-20 тисяч доз.

Місцезнаходження Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout: New Vegas Редагувати

Fallout 4 Редагувати

Використання Редагувати

Використовується для приготування напою Ядер-ЛиксирnwGametitle-FO4 NW.

За лаштунками Редагувати

  • Спочатку Мед-X повинен був називатися «морфін». Однак 4 липня 2008 року Fallout 3 був відхилений до класифікації австралійським рейтинговим агентством OFLC (що робило продаж гри на території Австралії нелегальної) з-за реалістичного візуального виду наркотиків або їх способу розповсюдження в порівнянні з реальними прототипами. 9 вересня 2008 Пітер Хайнс, віце-президент Bethesda Softworks, оголосив, що спеціальної версії для Австралії не буде, і що реліз буде єдиним по всьому світу. Щоб задовольнити вимогам OFLC, розробники гри видалили всі посилання на назви реальних наркотиків.[1]
  • У деяких російськомовних версій діалогів можна почути, як вимовляють персонажі «морфін», замість «Мед-X», незважаючи на те, що в титрах відображається назва останнього.

Поява Редагувати

Мед-X з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати