FANDOM

Gametitle-FNV

Мегс (англ. Mags) — персонаж Fallout: New Vegas, боєць НКР, командир відділення «Шваль».

Опис Редагувати

Амбіційний і цілеспрямований боєць. Дуже переживає за своє призначення у табір Гольф, що на її думку означає кінець кар'єри. Вважає, що її не взяли в рейнджери через те, що їй дісталося «саме задрипане відділення».

Біографія Редагувати

Мегс народилася в Нью-Ріно. Вона пішла в армію, мріючи зробити кар'єру і стати рейнджером, але не досягла успіху. У 2281 році Мегс служить командиром відділення солдатів, відомих своєю лінню, недисциплінованістю і повною відсутністю бойового духу, яке називають не інакше як «Шваль».

Місцезнаходження Редагувати

Кур'єр може зустріти Мегс в нижній частині табору Гольф разом з іншими бійцями відділення «Шваль».

Примітки Редагувати

  • Виконуючи завдання сержанта Маккріді, Кур'єр може допомогти Мегс натренувати «Шваль» у поводженні з гвинтівками («Зброя» 45) і гранатами («Вибухівка» 45).
  • Від вибору Кур'єра залежить доля всіх бійців відділення під час Другої битви за дамбу Гувера, яка може відрізнятися від нагороди за хоробрість і героїзм до смертної кари за боягузтво і втечу з поля бою. Мегс розповідає про долю «Швалі» в кінцівці гри.

Поява Редагувати

Мегс з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати