FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
  • Доповнити відсутні відомості з посиланням на джерело (1)

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Мерфі.

Матінка Мерфі (англ. Mama Murphy) — персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Матінку Мерфі Вцілілий вперше зустрічає в музеї Волі у Конкорді, де вона разом із Престоном Гарві та іншими ховається від рейдерів. Якщо в напарниках у вижив Псина, то перші слова матінки Мерфі про те, який це відданий пес, як він буде вірний господарю під час мандрів («сильний дух, який вибирає сильних людей»). Таким чином Вижив розуміє, що вона володіє певним даром передбачення «того, що було, того, що буде, і того, що є зараз». Престон Гарві скаже Вижив, що вони йдуть в місце під назвою Сенкчуарі, яке вона побачила у своїх видіннях, і сказала, що там вони будуть у безпеці. Якщо звернутися до неї до зачистки Конкорда, то вона скаже, що Вижив незабаром доведеться зіткнутися з кимось страшним, у кого є кігті і рогу, передбачивши тим самим появі кігтя смерті.

Іноді матінка Мерфі буде говорити про своє славне минуле: про те, як вбила кігтя смерті одним пострілом[1], про те, якими сильними були колись її руки, якими вона згортала шиї рейдерам.

Мешканці Сенкчуарі по-різному ставляться до матінки Мерфі та її смерті. Марсі Лон, наприклад, говорить про неї «обдовбана» і «чому ми повинні її слухати». А Цзюнь Лон, навпаки, сумує про неї і повторює «як же ми тепер без її дару».

Бачення Редагувати

Матінка Мерфі володіє можливістю передбачення, яка як вона стверджує, доступна після прийняття препаратів. Передбачення матінки Мерфі дещо розмиті і иносказательны, але в результаті завжди вірні. Всі бачення відносяться тільки до основної лінії сюжету в залежності від стадії проходження і лише після завершення гри на боці однієї з чотирьох фракцій. Її дар безпосередньо залежить від прийому медикаментів, в певній послідовності — ґвинт, ментати, Мед-Х, баффаут і психо. Вижив може вибирати — давати їй час від часу ці препарати, щоб отримати нові передбачення, або не давати.

Після прийому ґвинта, вже в Сенкчуарі при черговому зверненні до неї вона попросить Вижив зробити їй зручний стілець, тому що в Сенкчуарі немає зручних стільців, а її старі кістки болять, навіть коли вона лежить.

Вижив варто проявити обережність у випадку, коли матінка Мерфі попросить психо. це останній препарат після якого вона незворотньо помре від передозування.

У разі, якщо Вижив переконає матінку Мерфі не приймати наркотики (до передачі їй психо), вона залишиться жива, але втратить свій дар.

Більш детальніше описано в основній статті про Бачення.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Розшитий бісером блейзер

Примітки Редагувати

  • Деяким напарникам Вижив (Кейт, Хенкок, Мак-Кріді) подобається, коли він дає матінці Мерфі наркотики, іншим же (Престону Гарві, Ніку Валентайну, Пайпер, Кодсворт, паладину Дансу) цей вчинок не сподобається.
  • Цзюнь Лон може запитати Матінку Мерфі про те, чи може вона за допомогою своїх психотичних здібностей вийти на зв'язок з його вбитим сином Кайлом. У відповідь на це Матінка Мерфі скаже, що не може допомогти йому, оскільки її дар не дає можливості спілкуватися з мертвими людьми.[2]

Поява Редагувати

Матінка Мерфі з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Зі слів самої Матінки Мерфі: «так, скільки разів. Одного разу особисто вбила кігтя смерті. Без силовий броні і без крутого минигана. Простим самострілом... і одним пострілом.».
  2. Цзюнь Лон: Матінка Мерфі, можна поговорити?
    Матінка Мерфі: Я знаю, чого ти хочеш попросити, Цзюнь. Я бачила. І я нічим не можу тобі допомогти.
    Цзюнь Лон: Але... В тебе є Дар... Він напевно здатний...
    Матінка Мерфі: Я не можу спілкуватися з мертвими, малюк. Навіть у Дару є свої межі. Мені дуже шкода.