FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Матуся або прізвищем Гібсон.

Матуся Гібсон (англ. Old Lady Gibson) — персонаж Fallout: New Vegas, господиня звалища, розташованої на північ від Новака; ремонтник.

Біографія Редагувати

В молодості Гібсон подорожувала з караванами. Деякий час вона подорожувала з доктором Генрі, у них був роман. Пізніше вона оселилася в Новаке і вийшла заміж. Разом зі своїм чоловіком Гібсон обшукувала випробувальний полігон РЕПКОНН. Як вона стверджує, вони винесли звідти все, що не було прикручене намертво, і майже всі належні їй речі, в тому числі улюблене крісло, вона винесла з РЕПКОННА. До числа цікавих знахідок Гібсон належать ракетні модулі регулювання тяги і контейнер з ізотопом 239, який вона багато років використовувала в якості лампи.

У 2281 ріку матуся Гібсон живе на власній звалищі на північ від Новака. Вона овдовіла і компанію їй складають її улюблені собаки: Аудас, Басура, Колмильо, Ярина, Рей і Філ. У тому ж році вона продала контейнер з ізотопом 239 незнайомій старателю у антирадиационном костюмі.

Образ матусі Гібсон Редагувати

Матуся Гібсон — привітна і життєрадісна жінка. Мабуть, вона не дуже добре знає історію навіть найближчих околиць Новака, так як про конфлікт навколо ГЕЛІОС Один між Братством Стали і НКР знає тільки з чуток і навіть не впевнена, чи справді електростанцію займало Братство.

Матуся Гібсон Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти матусю Гібсон її звалищі. При зустрічі старенька одразу розповідає про ГЕЛІОС Один, попереджаючи, що станція зайнята військовими НКР. Кур'єр може поторгувати з нею, з корисних речей у матусі можуть бути карти, медикаменти та модифікації. Також вона пропонує послуги з ремонту (її навичка ремонта дорівнює 65).

LetsFly
Допомагаючи Крісу Хеверсему готувати ракети до Великого подорожі, Кур'єр може отримати від матусі Гібсон модулі регулювання тяги. Модулі можуть бути куплені за 500 кришок, при цьому є можливість знизити ціну («Красномовство абоБартер» 50). Вбивця може випросити модулі безкоштовно. Самі модулі лежать в будинку матері в металевому ящику, закритому на середній замок («Злом» 50). Ключ від ящика старенька носить із собою.
Rex end slide 01

Рекс з мозком Рея в одній з кінцівок

Кур'єр може попросити у Гібсон новий мозок Рекса. У якості «донора» господиня звалища запропонує свого самого старого пса — Рея, за що попросить 700 кришок. Кур'єр може отримати мозок безкоштовно, сказавши, що таким чином Рей отримає свого роду безсмертя (Бартер 70). Гібсон сама вб'є пса. Рекс з мозком Рея стане більш жорстким, що підвищить наноситься їм шкоди. При виборі мозку Рея, в кінцівці гри розповідається, що Рексу довелося навчитися жити зі спогадами помийній дворняги.

Примітки Редагувати

  • Хоча матуся Гібсон стверджує, що продала контейнер з ізотопом-239 за хороші гроші, містер РАДикал пише в щоденнику, що заплатив за нього «жалюгідні 50 кришок».
  • Матуся Гібсон озброєна унікальним обрізом «Великий бум».
  • Перша голосовий запис у пам'яті ЕД-Е може активуватися після розмови Кур'єра з Гібсон.

Поява Редагувати

Матуся Гібсон з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

Матусю Гібсон можна виявити мертвою біля бічного входу у ГЕЛІОС Один.