FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV
Якщо ви шукали статтю про здібності з Fallout 4, див. Масований вогонь (Fallout 4).

« Зі здатністю «Масований вогонь» ваша точність попадання по конкретних частинах тіла V. A. T. S. збільшується при кожному наступному попаданні по цій частині. »

— Опис в Fallout 3 і Fallout: New Vegas

Масований вогонь (англ. Concentrated Fire) — здатність Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Вплив Редагувати

Ймовірність попадання в конкретну частину тіла при стрільбі в режимі V. A. T. S. збільшується на 5 % з кожним наступним пострілом по цій частині. Таким чином, якщо шанс потрапляння при першому пострілі становить 40 %, то при другому він буде дорівнює 45 %, при третьому — 50 %, і т. д.

Примітки Редагувати

  • Незважаючи на наявність у внутрішньоігровому описі цієї здатності інформації про збільшення точності «при кожному наступному попаданні», це збільшення відбувається незалежно від того, наскільки вдалим був попередній постріл.
  • Бонуси до точності, отримані при стрільбі з конкретної частини тіла зберігаються тільки щодо цієї частини, і лише протягом однієї сесії в V. A. T. S. (з цієї причини дана здатність найбільш ефективна при використанні зброї з малою витратою очок дії).
  • Оскільки вогонь з автоматичної зброї в режимі V. A. T. S. завжди проводиться чергами з двох, трьох, чотирьох або восьми (в залежності від типу зброї) пострілів, то й ступінь збільшення точності залежить саме від суми цих «черг», а не всіх випущених патронів.
  • Шанс попадання не може перевищувати 95 %.

Поява Редагувати

Здатність «Масований вогонь» з'являється у Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4.