FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BS
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутньої інформацією.

Ця стаття про мародерів з Fallout 3. Про мародерів з Fallout: New Vegas див. Старателі.

Мародер (англ. Scavenger — букв. копающийся в смітті) — один з багатьох безіменних персонажів Fallout 3 і доповнення Broken Steel, мешканець Столичного пустища.

Опис Редагувати

Мародер — варіант торговців на Пустищах. Мають досить незначними навичками ремонта. Вибір товарів зазвичай убогий, кількість кришок — невелика. Завдяки мародерам можна розвантажити героя, обмінявши всякий важкий непотріб на патрони або ліки, а також провівши ремонт амуніції.

Зовнішність генерується випадково, деякі носять очну пов'язку. Мародери з постійною дислокацією, як правило, знаходяться в невеликих укриттях — халупах, кімнатах у зруйнованих будинках, службових тунелях. Їх місця проживання обставлені різноманітним мотлохом, отримати який можна тільки крадіжкою. Як правило, мародери озброєні легкою зброєю (пістолети, пістолети-кулемети, лазерне зброя) хоча іноді і озброєні важким озброєнням. Іноді їх супроводжують роботи, приручені пси, брамінs та яо-даі.

Інвентар Редагувати

Генерується випадковим чином.

Місцезнаходження Редагувати

Зустрічаються як мародери з постійною дислокацією, так і як подорожують по Столичної пустки і з'являються в випадкових зустрічах.

Broken Steel Редагувати

У доповненні Broken Steel деякі мародери нарівні з водовозами очолюють невеликі каравани з перевезення води на Столичної пустки. Зустрічаються в різних локаціях.

Примітки Редагувати

У разі досягнення позитивного показника карми до моменту запуску очисника в кінцівці гри буде показаний мародер (PotomacFisherman) на причалі річки Потомак.

Поява Редагувати

Мародер з'являється у Fallout 3 та доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Галерея Редагувати