FANDOM

Gametitle-FNV

« ...Я більше за головами не полюю. Як тільки я отримаю кришки, які мені повинен Датрі, заберусь звідси. »

— Маленький Паршивець

Маленький Паршивець (англ. Little Buster) — персонаж Fallout: New Vegas, найманець, який живе у таборі Маккарран.

Опис Редагувати

« ...Багато базікає. Але все ще живий, так що він не повний відстій. »

— Коротка характеристика від майора Датрі

Маленький Паршивець — авантюрист, який мріє про роботу, яка буде приносити легкі гроші, славу і популярність у жінок. Або хоча б тільки популярність у жінок.

До того як стати мисливцем за головами, він охороняв каравани, але кинув цю професію, так як йому доводилося рано вставати.

У 2281 році Маленький Паршивець вистежив і вбив кількох ватажків Чортів за завданням майора Датрі. На його рахунку Джексон і Нічний Жах.

Після цього він вирішив вбити Шеф-Шефа, стежив за ним деякий час, однак зв'язуватися з піроманом, насилуючим все живе, перш ніж спалити, Маленький Паршивець не став і вирішив кинути роботу мисливця за головами. Він вирішив піти в «Гоморру», сподіваючись, що зможе вграти там багато грошей, як тільки отримає нагороду від Датрі.

Квести Редагувати

Полювання за головами • Якщо Кур'єр вирішив убити Шеф-Шефа за завданням майора Датрі, той порадить запитати про піроманьяка у Маленького Паршивця. Мисливець за головами запропонує вбити Куїні, улюбленого браміна Шеф-Шефа, аби той сказився і втратив обережність.

Через якийсь час після завершення квесту, Маленький Паршивець пропадає з Маккаррану і може бути знайдений мертвим у Фрісайді, в підворітті біля північних воріт, де буде залишатися до кінця гри.

Інвентар Редагувати

* До переміщення у Фрісайд

Примітки Редагувати

Маленький Паршивець може грати з Кур'єром в «Караван».

Поява Редагувати

Маленький Паршивець з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати