FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.

Майк Мачете (англ. Machete Mike) — персонаж Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Зустрічається лише один раз близько дубильні «Іглс-Коув». З квесту «Пробоїна», яке дає Морячка, Майк попросить Вцілілий продати йому електроінструменти «Палмен» за 2000 кришок. З допомогою «Харизми» можна умовити заплатити 2750 кришок (рівень переконання середній). Коли Вижив повернеться в Фар-Харбор і скаже Морячка, що продав інструменти, вона скаже, що є речі, які дорожче кришок і більше не буде мати з Вижив ніяких справ.

Якщо відмовитися і вбити його, то з трупа можна взяти від 1950 до 3200 кришки(залежно від вибраних вами перков). Вбивство Майка може обурити вашого супутника.

Морячка віддасть свій голос проти вижив на останньому голосуванні* (якщо ви вбили Майка) сказавши що Майк знайдений мертвим, доказательст у неї немає, але вважає що справа рук Вижив.

Інвентар Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Одяг Зброя Інші предмети
- - Кришки (1900-3200 шт.)