FANDOM

Gametitle-FO3
Не слід плутати з істотою Fallout і Fallout 2.

Літун ЗШ#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. Drifter) — персонаж Fallout 3, одноокий снайпер, який засів у церкви Дікерсон.

Опис Редагувати

Літун давно був вигнаний Доглядачами дерев і змушений тягнути існування, полюючи на мутованих диких тварин і грабуючи невдалих подорожніх. З-за рыскающего поблизу яо-гая Літун мудро вирішив вести стрільбу з безпечного високого шпиля, хоча він смутно пригадує своє життя з друзями Харольда[1].

Інвентар Редагувати

* Якщо Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Літуна

Квести Редагувати

Літун Високих рівнин • Вигнаний з Оазиса Літун в момент зустрічі з Самотнім Подорожнім зайняв позицію на верхньому поверсі церкви Дікерсон. Оскільки потрапити туди звичайним способом не можна, потрібно вбити снайпера так, щоб або частини його тіла, або сама зброя впали вниз.

Примітки Редагувати

  • Якщо збити Літуна з балки, не вбиваючи, то він почне подорожувати просторами Пусток.
  • При стрільбі Літун прицілюється правим оком, на який надіта чорна очна пов'язка.
  • Модель Літуна має два ока без будь-яких змін.
  • Невідомо, чи є чорна очна пов'язка елементом антуражу або використовується для позначення пошкодженого ока.

Поява Редагувати

Снайпер Літун з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

  • High Plains Drifter — відомий фільм Клінта Іствуда, який вийшов у російському прокаті під назвою «Бродяга високогірних рівнин». Однак початковий переклад Drifter — Літун зробив неможливим як правильний переклад назви неотмечаемого квесту, так і, відповідно, витікаючу з цього асоціацію з героєм фільму, що дає, у свою чергу, можливість здогадатися про причини ворожості Бродяги-Стрибунця до всіх оточуючих.
  • High Plains або Високі рівнини — назва плато в центральній частині США, не має відношення до високогір'я.
  • Одне із значень слова «літун» в російській мові — людина, яка часто міняє місце роботи (пор. a person who is continually moving from place to place, without any fixed home or job; Oxford Dictionaries). Можливо, саме це послужило причиною такого перекладу.

Примітки Редагувати