FANDOM

Gametitle-FO76

« Регіон Аппалачії «Ліс» майже не постраждав від бомб, але тварини якы населяли його мутували і тепер бродять по околицях. Ті, що вижили повідомляють і про рослини-мутанти з незвичайними властивостями. »

завантажувальні екрани Fallout 76

Ліс (англ. The Forest) - один з шести регіонів Аппалачії, де відбуваються події Fallout 76.

Опис Редагувати

Практично не піддавалася руйнівній дії ядерних опадів під час Великої війни гігантська область лісів Аппалачії, в якій розкинулися пишні ліси, течуть звивисті ріки. Складається з центральної, західної та північно-західної частин (в основному райони в окрузі Канова і навколо нього).

Цей регіон пропонує виняткові можливості для збору ресурсів, віддалені важкодоступні райони, численні незвичайні поселення, і кілька міст, включаючи Пойнт-Плезант (на заході), Моргантаун (північно схід), Саттон і Гельвеція (в центрі), Саммерсвілл (на північ від великого висохлого озера), і столицю - місто Чарлстон , який практично був стертий з лиця землі. Сховище 76 розташоване в цьому ж лісі, тому він стає першим з доступних для дослідження районів Аппалачі.

Чекайте тривалих досліджень, долаючи міст через ущелину Нью-Рівер , всередині заводу «ядер-коли», під час боїв з супермутанта в аеропорту Чарлстона і не втратьте рівновага серед уламків літака «Хорайзон».

Саме тут найлегше збирати мотлох, найсприятливіші погодні умови і вороги, які все ще грізні, але зазвичай не є небезпечними (особливо якщо у вас є друг або троє для гри ). І наостанок ... ви бачили ці світяться очі, що дивляться на тебе з лісу? Стережись Молерот а!

Локації Редагувати

Поява Редагувати

Регіон Ліс з'являється тільки у Fallout 76.

Галерея Редагувати