FANDOM

Gametitle-FO2

« Так, саме так. Але, на жаль, Дракон стоїть у мене на шляху. Наші сили рівні. Всього один тренований боєць міг би схилити чашу терезів в мою сторону. »

Ло Пен

Ло Пен просить вас знищити Дракона. У рукопашному бою, якщо це можливо (англ. Lo Pan wants you to take out the Dragon - hand to hand, if possible) — побічний квест у Fallout 2.

Опис Редагувати

Ло Пен просить убити свого конкурента, тому що, як він сам каже, селяни піднімуться проти нього, і буде набагато складніше залякати їх, поки вони знають про перевагу Дракона. Краще, щоб вбивство було вчинене без зброї, але Ло Пен не буде заперечувати проти його застосування.

Проходження Редагувати

Якщо Обраний викличеться виконати це завдання, Ло Пен скаже, що спочатку повинен перевірити його, і влаштує змагання зі своїми учнями, у фіналі вийшовши особисто. Обраний з навичкаом «Без зброї» менше 125% не буде допущено до змагання, і, відповідно, не зможе отримати завдання. Якщо Обраний пройшов змагання до завдання, повторної сутички не буде.

Успішно пройшовши змагання, Обраний повинен буде знайти Дракона і вбити його: викликавши на бій до смерті на ринг або просто забивши або пристрелив. При розборках поза рингом стануть ворожими всі його прихильники.

Нагорода видається при розмові з Ло Пеном після загибелі Дракона.

Альтернативний варіант Редагувати

Якщо Обраний убив Дракона до розмови з Ло Пеном, квест буде зараховано з альтернативної нагородою.

Нагорода Редагувати

  • Основна:
    • 3000 очок досвіду;
    • -60 карми (-50 за квест і -10 за вбивство Дракона);
    • +1 репутації[1] у Сан-Франциско;
    • додатково:
      • 8000 ОО за змагання;
  • Альтернативна:
    • 3000 очок досвіду;
    • -35 карми (-25 і -10);
    • +1 репутації[2].

Примітки Редагувати

  1. До патча 1.02 репутація зменшувалася на 10.