FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Лоренцо.

Лоренцо Кебот (англ. Lorenzo Cabot) — персонаж Fallout 4.

Опис Редагувати

Лоренцо Кебот найстаріший чоловік у Fallout 4 віком понад 400 років, народився 28 березня 1835 року, який звихнувся археолог і батько сімейства Кебот, перебуває у своїй камері в підвалі Психіатричної лікарні «Парсонс» в 2287 році.

Лоренцо є чоловіком Вільгельміни Кебот батьком Джека і Эмоджен Кебот.

Icon disambig
Основна стаття: 1894 рік

У 1894 році він вирушив з експедицією у Саудівську Аравію у пошуках легендарного загубленого міста Убар. Під час пошуків знайшов інопланетний артефакт, який він назвав «Короною Лоренцо», надав йому надлюдські здібності, у тому числі неприродно довге життя. Але побічним ефектом стало руйнування його особистості і схильність до вбивств. Судячи по записах в одному з теминалов в лікарні, після повернення Лоренцо в Бостон сім'я Лоренцо уклала його 11 червня 1898 року в Психіатричну лікарню «Парсонс».

Його син Джек присвятив своє життя вивченню артефакту батька, а потім розробив таємничу сироватку, отриману на основі крові свого батька, яка надає його сім'ї можливість жити вже більше чотирьох сотень років. В 2287 році Лоренцо використовуючи телепатію зумів увійти в контакт з рейдерами і пообіцяв їм таємничу сироватку, в обмін на звільнення його від сховища.

Квести Редагувати

У квесті «Таємниця будинку Кеботів» Вцілілий може вбити Лоренцо в його камері або звільнити його.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Абрамелиновое поле, яке утримує Лоренцо в камері є відсиланням до магічної Книзі святий магії Абрамелина описує магічні процедури і заклинання.

Поява Редагувати

Лоренцо Кебот з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати