FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FO4

Ломка (англ. Withdrawal) — стан персонаж Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4, викликане залежністью від алкоголю або медичного препарату.

Опис Редагувати

Ломка виникає у персонажа, що має яку-небудь залежність, при відмові від прийому чергової дози протягом деякого часу. На час ломки у персонажа знижуються певні основні і похідні характеристики, а у Fallout 3 та Fallout: New Vegas, крім цього, швидко погіршується зір.

Час дії ломки може бути зменшено деякими особливостями або здібностями.

Механіка Редагувати

Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics Редагувати

Ломка настає після певного терміну відмови від препарату і триває 7 днів, закінчується прийомом чергової дози (на час її дії), або із закінченням залежності. Виняток становить залежність від гвинти Fallout 2, яка лікується тільки протиотрутою, а ломка закінчується тільки з прийомом одного з них, причому настає вже через 2 дні.

Також варто пам'ятати, що:

Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4 Редагувати

Тут ломка починається відразу після виникнення залежності. Зняти негативні ефекти можна вживанням нової дози (на час її дії) або зціленням від залежності.

  • В Fallout 4, щоб побачити впливають на персонажа ефекти, включаючи зниження характеристик від ломки, потрібно натиснути [Q] на ПК, перебуваючи в розділі Піп-Бою «Стан».

Вплив на персонажа Редагувати

Докладно про це можна прочитати в статті «Залежність», в таблицях розділу «Залежно з ігор».