FANDOM

Gametitle-FNV

« Ти взагалі хто? »

— Логан при зустрічі з Кур'єром

Логан (англ. Logan) — персонаж Fallout: New Vegas, лідер групи старателів, найнятих Еліс Маклафферті для збору обладнання НКР у таборі Серчлайт.

Біографія Редагувати

У 2281 ріку фрументарий Легіону Цезаря Вульпес Інкульта наказав двом рекрутам проникнути в табір Серчлайт і розкрити якомога більше контейнерів в машині на пожежній станції. У контейнерах були радіоактивні відходи і рекрути загинули, а разом з ними був опромінений і весь табір, повний бійців НКР. Багато з них гулифицировались і майже всі — здичавіли.

Еліс Маклафферті, керівник компанії «Червоний караван у Мохаве вирішила отримати вигоду з цієї події і найняла групу старателів на чолі з Логаном, щоб вони винесли з Серчлайта придатне для використання майно армії НКР, включаючи зброю, компоненти комп'ютерів і радіо.

Логан сподівався використовувати антирадиационные костюми, які повинні були бути доставлені на склад у Серчлайте, влаштований солдатами НКР в підвалі зруйнованої довоєнної церкви. Однак у дійсності ці костюми були викрадені легіонерами неподалік від Ниптона і не досягли Серчлайта. Старателі Логана, виявившись неспроможними зламати пароль складського терміналу і дізнатися, що костюмів там немає, застрягли на складі, не знаючи, що їм тепер робити.

Образ Логана Редагувати

Логан — непривітний, грубий і злісний тип. Виявляється підлим і віроломним людиною. У діалогах Логан часто лається. Він каже, що його найняла «якась стара курка» з компанії «Червона щось там...».

Кур'єр може зустріти Логана і двох його супутників на складі НКР в підвалі зруйнованої церкви в таборі Серчлайт. Якщо Кур'єр запропонує йому допомогу, Логан скаже, щоб він зламав комп'ютерний термінал з середнім паролем, щоб дізнатися, де знаходяться антирадиационные костюми.

Якщо Кур'єр зламає термінал і скаже Логану, що костюмів в Серчлайте немає, той доручить йому знайти їх і принести йому. Отримавши пакет з костюмами, Логан дасть Кур'єру ключі від поліцейського управління і пожежного депо Серчлайта, де були офіси офіцерів НКР, і, надівши антирадіаційний костюм, відправиться туди разом з ним і зі своїми напарниками. Він буде вимагати від Кур'єра зібрати і принести йому всі предмети НКР, які будуть в поліцейській дільниці і пожежному депо. Отримавши їх, він і його люди напали на Кур'єра.

Інвентар Редагувати

* Тільки після віддачі костюмів захисту від радіації під час квесту «Колесо фортуни».
** Кількість генерується випадковим чином.

Цікаві факти Редагувати

  • Логан може бути убитий Кур'єром або монстрами. Так як він все одно нападає на Кур'єра в кінцівці квесту Колесо фортуни, його смерть вважається його успішним завершенням.
  • Деякі квестові предмети з маркуванням «НКР» у назві, не рахуючи компонентів радіо і комп'ютерів, зі смертю Логана стають звичайною зброєю без маркувань.

Поява Редагувати

Логан з'являється тільки у Fallout: New Vegas.