FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FO3 BSGametitle-FNV

"'Лицар Братства Сталі"' (англ. Knight) — звання у світі Fallout. Є воїнами Братства Сталі.

Історія Редагувати

У 2077 ріку капітан армії США Роджер Максон заснував Братство Сталі, організації, що поставила своєю метою збереження довоєнних технологій. За десятиліття склалася ієрархічна структура Братства, що віддалено нагадує європейські середньовічні духовно-лицарські ордени. Воїни і техніки Братства сталі називатися лицарями.

Статус лицаря Братства Сталі Редагувати

Звання лицаря отримують послушники Братерства: коли вони завершують навчання, то вибирають, ставати лицарями або писарів.

Лицарі розрізняються за званням. Всіх лицарів відділення очолює головний паладин, отчитывающийся тільки перед старійшиною відділення.

Екіпірування лицарів Редагувати

Лицарі зазвичай використовують потужне вогнепальну і енергетична зброя: їм дістаються найкращі зразки, які не використовуються паладинами. Як і кожен член Братерства, лицарі вміють носити силову броню і надягають її для битв, якщо у відділення досить примірників. У повсякденному житті вони носять разведброню, яку іноді надягають для польових операцій.

Лицарі в "Fallout" Редагувати

Як і всі Братство Сталі, базуються в бункері Лост-Хіллз. Лицарі займаються ремонтом і в деякій мірі розробками зброї і спорядження Братства. Також, група лицарів відточують свої навички рукопашного бою.

Стандартне спорядження звичайного лицаря:

Відомі лицарі:

Лицарі в "Fallout Tactics" Редагувати

В "Fallout Tactics: Brotherhood of Steel", звання лицар носить більш практичний характер і надається в основному за військово-тактичні заслуги. Духовна складова геть відсутня. Лицарями вільно можуть стати будь-які розумні представники Пустки: будь то величезний Супермутант, небезпечний Кіготь смерті або напівгнилий Гуль.
Лицарям Среднезападного Братства Сталі відповідають такі ранги та представники:

Знак Звання Представники
JuniorKnight Молодший лицар ("Junior Knight") Шкоду
Гарольд
Діллон
Крлдраав
Мартін
Матриарх
Ріддік
Травма
Knight Лицар ("Knight") Аллен
Бумер (жінка)
Карл
Макс
Пек
Сміт
Тімоті
Тоні
Чак
Ед
Еліс
SeniorKnight Старший лицар ("Senior Knight") Боб
Френ
Тугодум
KnightCommander Лицар-воєначальник (Knight Commander) Вектор
Кайса

Лицарі в "Fallout 3" Редагувати

Лицарі несуть службу як у Цитаделі, охороняючи об'єкт, так і на пустки, виконуючи різні завдання, в основному це патрулювання і захист важливих стратегічних об'єктів Братства, таких як монумент Вашингтона, будівля «Новини Галактики» та ін.

Інші персонажі-лицарі:

  • Більшість лицарів знаходяться в Цитаделі і чергують на постах, охороняючи вхід в А крило, особисті апартаменти старійшини, патрулюють коридори і т. д.
  • Два безіменних лицаря охороняють монумент Вашингтона.
  • Лицар Черч загинув у районі Фоллз-Черч у результаті атаки супермутантів.

Лицарі в "Broken Steel" Редагувати

Лицарі в "Fallout: New Vegas" Редагувати

Кур'єр зустрічається з персонажами-лицарями в ході будь-якої з сюжетних ліній.

Інші персонажі-лицарі:

Шаблон:Navbox Лост-Хіллз Шаблон:Navbox Братство Сталі