FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Лицар-капітан Кейд (англ. Knight Captain Cade) — персонаж Fallout 4, медик Братства Сталі.

Опис Редагувати

Лицар-капітан Кейд, реєстраційний номер CD-440KC, виконує на «Придвене» роль штатного лікаря. Він стежить за станом фізичного і душевного здоров'я членів екіпажу, проводить медогляд новачків і здійснює продаж медпрепаратів.

Кейд надає стандартний набір медичних послуг: лікування каліцтв, зняття залежностей і виведення з організму радіації. Його послуги стануть доступні Вцілілий після приєднання до Братства Сталі.

Квести Редагувати

«Відрядження • При вступі в Братство Вижив буде запропоновано пройти медогляд у Кейда.

Інвентар Редагувати

Примітки Редагувати

  • Проводиться Кейдом «медогляд» — чиста формальність. Вижив буде визнаний придатним до служби, навіть якщо у нього критичний рівень опромінення, роман з синтом і кротокрысья хвороба в анамнезі.
  • Якщо розпитати Кейда про «сексуальних контактах з нелюдьми», той запевнить, що Братство вважає подібну поведінку «абсолютно неприйнятним». Однак, судячи по записах в медичній терміналі, така проблема на «Придвене» все-таки існує.
  • У Кейда можна купувати партії антисептика.

Поява Редагувати

Лицар-капітан Кейд з'являється тільки у Fallout 4.