FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 4

Лист у пляшці (англ. Bottle message) — серія побічних квест Fallout 4.

Опис Редагувати

Лист у пляшці — так у Fallout 4 називаються предмет, замітка і серія з шести побічних квестів. Всі квести ідентичні — при виявленні на березі, біля самої кромки води пляшок з листами всередині потрібно знайти і дістати заховані під водою схованки. Всі шість пляшок розкидані по східному узбережжю, на їх розташування ніщо не вказує, вони виявляються випадково.

Після прочитання кожного з листів на карті піп-бою з'являється маркер, що вказує на схованку. Не всі схованки вдасться виявити і дістати з першого разу — деякі розташовані дуже глибоко, і вода практично скрізь каламутна. Може знадобитися взяття здібності «Аква-хлопчик» («Аква-дівчинка»), або вживання в їжу кексу з болотника. Після обшуку і взяття предметів із скринь квести вважаються завершеними.

Пляшка № 1 з листом «Давно в пастці» знаходиться на північний схід від будинку в кратері. Маркер на карті піп-бою вкаже строго на схід. На дні лежить перевернутий човен з скринею і аптечкою.

Пляшка № 2 з листом «Хижак стає здобиччю» знаходиться на південний схід від Замок замку. Маркер на карті вкаже місце в воді трохи північніше Виставах-айленда. Орієнтиром послужить верхівка щогли, що стирчить з води. На дні лежить катер з скринею і аптечкою.

Пляшка № 3 з листом «Справа погано» знаходиться південніше розбитої «Північної зірки» і захід від маяка, поруч з викинутим на берег червоним буєм. Маркер на карті вкаже на південний схід. На дні потрібно відкрити люк стічної труби і забрати із заґратованого відсіку вміст скрині і аптечки.

Пляшка № 4 з листом «допомога Потрібна» знаходиться строго посередині між бостонським аеропортом і Форт-Стронгом, на березі між стовбуром дерева і піддоном. Маркер карти вкаже на південний схід. На дні лежать уламки літака з скринею і аптечкою в носовій частині.

Пляшка № 5 з листом «Важка мішень» знаходиться за рибним заводом «Мэхкра», у його східного кута, на маленькому мисі, прямо навпроти човна з пластикової гарбузом. Маркер на карті вкаже на схід, на місце, де знаходиться червоний буй і з води стирчить верхівка скелі. На дні, біля підніжжя цієї скелі, що стоять ванна зі скелетом і скриня.

Пляшка № 6 з листом «Місце відзначено хрестом» знаходиться на південний схід Океанологічного суспільства Наханта, на маленькому острівці з залишками паркану. Маркер на карті вкаже на південний захід. На дні лежить човен з скринею і ящиком для інструментів.

Галерея Редагувати