FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших лейтенантах.

Лейтенант Хейес (англ. Lieutenant Hayes) — персонаж Fallout: New Vegas, командир бійців НКР у Прімме.

Біографія Редагувати

Лейтенант Хейес командує 1-ї роти 5-го батальйону військ НКР у Мохаве. У 2281 році його рота була надіслана зайняти виправний заклад НКР після заколоту, піднятого Семюелем Куком.

Лейтенант Хейес у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти лейтенанта Хейеса в його наметі у Пріммі. Лейтенант стверджує, ніби через недостатню екіпіровку і дуже хорошою організації в'язнів штурму в'язниці не буде.

Насправді, штурм в'язниці відбудеться після того, як Кур'єр дізнається про нього завдання Едді, вкравши накази у Хейеса або разговорив Джонсона Неша. Тоді Кур'єр може зрадити ватажка бандитів, запропонувавши свою допомогу лейтенантові і взявши участь у штурмі на стороні НКР.

Якщо Кур'єр вирішить знайти нового шерифа для Прімма у НКР, лейтенант погодиться виділити бійців, якщо отримає підкріплення від майора Найта з аванпосту Мохаве. Отримавши підкріплення, Хейес призначить новим шерифом сержанта Макгі. Після цього він відправиться у табір Форлорн-Хоуп.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Примітки Редагувати

  • На меморіалі на честь перемоги НКР у Першій Битві за дамбу Гувера у Боулдер-Сіті є ім'я якогось «Рядового Пітера Хейеса».
  • У разі загибелі Хейеса видається повідомлення «Лейтенант Хейес загинув!». Це досить рідкісне повідомлення, що отримується при загибелі супутників Кур'єра і ще дуже небагатьох персонажів.

Поява Редагувати

Лейтенант Хейес з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Шаблон:Navbox Прімм Шаблон:Navbox Табір Форлорн-Хоупuk:Лейтенант Хейес