FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших лейтенантів.

Лейтенант Романовські (англ. Lieutenant Romanowski) — персонаж Fallout: New Vegas; офіцер армії НКР; командир взводу бійців, охороняють ферми здольників НКР.

Біографія Редагувати

« Ми не можемо допустити, щоб жителі пусток тут годувалися за безкоштовно, так що мій взвод підтримує порядок. »

— Лейтенант Романовські

Романовські служить в армії НКР. Взвод, яким він командує, був розміщений на фермах здольників, де вирощуються овочі для таборів Гольф, Маккарран і Форлорн-Хоуп. Бійці підрозділу Романовські охороняють ферми, щоб місцеві не крали урожай.

У 2281 році на фермах здольників став відчуватися брак води. Це привернуло увагу капрала Уайта, який вийшов на слід Послідовника Апокаліпсису Тома Андерсона. Уайт спробував переконати Романовські, що у нього є докази причетності Андерсона до нестачі води, але лейтенант проігнорував його.

Судячи з прізвища, є нащадком східноєвропейських іммігрантів.

Образ Романовські Редагувати

« Слухай, я солдат, а не вчений. Я роблю свою роботу. »

— Лейтенант Романовські

Романовські — простий служака без зайвих амбіцій. Його абсолютно не хвилює те, що не належить до його обов'язків. Наприклад, лейтенант абсолютно не замислюється про подачу води на ферми здольників, покладаючись на автоматичну систему, розроблену фахівцями БНП.

Романовськи у Fallout: New Vegas Редагувати

« Я не вербувальник. Якщо хочеш вступити в армію, в Маккарране тебе хто-небудь направить за адресою. »

— Лейтенант Романовськи

Кур'єр може зустріти Романовськи на фермах здольників НКР і розпитати його про поля і про те, навіщо їх охороняють.

Розслідуючи зникнення капрала Уайта, Кур'єр може дізнатися у Трента Баскома, що останнім, з ким говорив Уайт, був Романовські. У відповідь на запитання, куди подівся капрал, лейтенант згадає, що він збирався до Андерсону в Вестсайд. Якщо Кур'єр помітить, що дефіцит води у здольників може бути пов'язаний з посівами у Вестсайді («Інтелект» 6), Романовські відповість, що не бачить жодного зв'язку. При собі у лейтенанта записка Керрі Бойд зі скаргою на Уайта.

Поява Редагувати

Лейтенант Романовські з'являється тільки у Fallout: New Vegas.