FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших лейтенантах.

Лейтенант Монро (англ. Lieutenant Monroe) — персонаж Fallout: New Vegas, офіцер армії НКР, двоє підлеглих якого потрапили в полон до Великив Ханів з банди Джесапа.

Біографія Редагувати

Лейтенант Монро служив в армії НКР у мохавскій пустці, він був командиром патрулів. У 2281 році один з патрулів Монро по дорозі з Новака натрапив на Великих Ханів з банди Джесапа та, всупереч наказу лейтенанта, бійці вступили в перестрілку з ними і переслідували Ханів у руїнах Боулдер-Сіті. В результаті ніхто з солдатів не загинув, але рядові Гілберт і Экермен потрапили в полон до Ханам.

Бійці Монро оточили банду Джесапа в руїнах Боулдер-Сіті, але не атакували їх, боячись за життя заручників. Незважаючи на те, що командування повідомило Монро, що загибель заручників допустима, прямий наказ атакувати Ханів до приходу Кур'єра не надходить.

Образ Монро Редагувати

Лейтенант Монро — добрий військовий, щиро піклується про життя своїх солдат, готовий заради них піти на непокору прямим наказом і порушення законів республіки.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Лейтенант Монро у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти лейтенанта Монро в Боулдер-Сіті біля входу в руїни. При зустрічі він сам заведе розмову з Кур'єром і введе його в курс справи. Він дозволяє Кур'єру пройти до Ханів, оскільки не бачить ніякої іншої можливості врятувати життя заручників. При цьому він обіцяє, що бійці прийдуть на допомогу, якщо Хани нападуть на Кур'єра.

Якщо Кур'єр зможе переконати Джесапа звільнити заручників, Монро скаже, що отримав наказ атакувати Ханів. Кур'єр може переконати лейтенанта виконати свою обіцянку і відпустити Ханів, незважаючи на наказ, без перевірок навичок.

Інакше Кур'єр може дати Монро хабар у 500 кришок, щоб той дозволив Ханам піти. Талант торговця (Бартер 45) дозволяє Кур'єру переконати лейтенанта прийняти менш підозрілу суму в 400 кришок.

Після вирішення ситуації із заручниками і Ханами, Лейтенант Монро відправиться в табір Форлорн-Хоуп.

Поява Редагувати

Лейтенант Монро з'являється тільки у Fallout: New Vegas.