FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших лейтенантів.

Лейтенант[1] Маркленд (англ. Lieutenant Markland) — персонаж Fallout: New Vegas, польовий лікар армії НКР, службовець в таборі біженців Бітер-Спрінгс.

Біографія Редагувати

Походження Маркленда не уточнюється. Він служить польовим медиком армії НКР в таборі біженців Бітер-Спрінгс. У 2281 році через часті набігі легіонерів, втечі в'язнів з виправної установи НКР та зниженням фінансування непопулярною військової кампанії напередодні виборів в Сенат війська в Мохаве стали відчувати сильні проблеми з постачанням. Тому у Маркленда підходять до кінця запаси медикаментів.

Образ Маркленда Редагувати

Маркленд — добрий і чуйний чоловік[2]. Він — компетентний польовий медик, але не дуже добре розбирається в педіатрії та психології.

Лейтенант Маркленд у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти Маркленда в Бітер-Спрінгс, в наметовому таборі бійців НКР. Він відмовляється продавати медикаменти, кажучи, що його запаси майже закінчилися, але надає звичайні медичні послуги: лікування поранень і травм, зняття наркотичної залежності та опромінення.

Дізнавшись у капітана Жиль, що Маркленду потрібна допомога, Кур'єр може запитати, що йому потрібно. Лейтенант просить три докторських саквояжа, а також книги з педіатрії[3] та психології — для допомоги біженцям. Книги він пропонує шукати у караванних компаній[4].

Після того, як Кур'єр забезпечить Маркленда валізами і книгами, лейтенант погодиться торгувати з ним. Він продає стимулятори.

Інвентар Редагувати

*Кількість генерується випадковим чином

Поява Редагувати

Лейтенант Маркленд з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати

  1. Маркленд — єдиний польовий лікар НКР у Fallout: New Vegas, який зазначений по військовому званню
  2. Допомагає Кур'єру навіть при поганій репутації в НКР
  3. Книги з педіатрії потрібні тому, що в Бітер-Спрінгс є кілька біженців-дітей
  4. Їх продає Блейк з мохавского відділення «Червоний караван».